Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailsystem i prestashop virker ikke for hotmail-brugere.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Bruger prestashop v 1.6 og har lige installeret et nyt tema. http://impressive-man.dk/

Efter installationen har vores mail-system ikke fungeret korrekt. Folk med hotmail får ikke de mails de skal have, men folk med andre mail såsom gmail får de korrekte. Jeg har prøvet at nustille, afinstallere og geninstallere mail-notifikation modulet uden held. Jeg tænker om det kan være unoeuro der har blokket kontakten mellem vores webshop og hotmail-brugerne?

Nogen der kan hjælpe eller har en idé til hvorfor dette sker? Smile

mvh Michael

ps. skrev også til dem der havde lavet det nye tema(warehouse) og de sagde at det ikke havde noget med temaet at gøre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke angivet en spf record for domænet impressive-man.dk, hvilket kan medføre at dine mails havner i spamfilteret. Det skal sættes op hos UnoEuro da det er dem som styrer din DNS.

/Nicolai

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt at de ikke har nævnt det da jeg skrev til dem, men tak! Prøver at se hvad jeg kan finde ud af Big Smile

Kan du forresten svarer mig på hvad spamfiltret gør? sletter den mails med det samme eller burde de ende i "uønsket"-mappen?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Typisk havner de i en mappe hvor de bliver slettet efter noget tid.

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok! Tak for hjælpen Nicolai Smile

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm har prøvet at oprette en spfrecord hos UnoEuro med v=spf1 a mx include:spf.unoeuro.com -all i et TXT dokument, men synes ikke det har nogen effekt.. Er det måske noget du kan hjælpe med Nicolai? Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan få fat i en mail som er endt i spam filteret kan du se i mail headeren hvorfor den er blevet markeret som spam

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)