Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøringsfirmaer i Århus, Viborg og Aalborg. Læs med her.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.aktiv3.dk er ved at udvikle sig langsomt til en blanding af et RFQ site ( få 3 tilbud på rengøring, ejendomsservice, trappevask og snerydning), et review-site, hvor de forskellige rengøringsfirmaer vurderes af kunderne, og et sted hvor rengøringsfirmaer ( og firmaer der laver snerydning, ejendomsservice og anden vicevært- virksomhed) kan få hjælp til markedsføring af mig, Jimi Hove.

I vil kunne få links, og jeres helt egne optimerede sider på Aktiv 3. Jeg hjælper jer med jeres egne sider, og gør alt for at i kommer helt i top på de lokale søgninger i Google.

Hvor meget ville i betale for at ligge minimum på side 1 på Google, i top 3 , på 1 pladsen på højst relevante søgninger , per år ?

Er 5000,- kr per år, per søgeord, inklusive 3 longtailsøgninger af yderst relevant karakter, for lidt, eller for meget ?

Kontakt mig og lad os starte det op sammen. Hvis du hjælper til, kan du få rabatter som en firstmover.

Jeg starter ud med rengøringsfirmaer i Århus og Aalborg, da jeg nu er flyttet til Viborg, og derfor har kortere transport til disse byer. Senere tager vi resten af Danmark.

Se mere til siderne her, som er på sketchniveau, så bær gerne over med dette:

Rengøringsfirma Århus

Rengøringsfirma Aalborg

Rengøringsfirma Viborg

Kontakt mig på  jh@aktiv3.dk og hør mere. Eventuelle investorer er også velkomne til at snakke med.

Mvh

Jimi Hove

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)