Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til påsætning af afgiftsbanderoler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har nogle spørgsmål angående påsætning af afgiftsbanderoler - mere præcist på cigaretpapir.

Jeg er ved at starte et firma, der importerer cigaretpapir i større partier og videresælger det i mindre partier indenfor landets grænser. Jeg er dog ikke helt sikker på, hvordan jeg skal håndtere påsætningen af afgiftsbanderolerne. Manuel påsætning kan nemlig hurtigt blive rigtigt, rigtigt tidskrævende, når der er tale om hundredevis af kasser med 50 pakker i hver.

Hvordan håndterer større virksomheder sådan et problem?

Jeg går ud fra, at de har en maskine til det, men jeg har ingen idé om, hvad sådan en maskine hedder (etiketpåsætter?), eller hvor man finder sådan en henne. Findes der eventuelt virksomheder, der tager sig af så noget mod betaling?

Jeg krydser fingre for, at der er nogen, der ligger inde med nogle svar, der kan hjælpe mig, for jeg er godt nok på bar bund.

Mvh.

Daniel

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Etiketteringsmaskine

Etikettering  lønarbejde

Etiketteringsudstyr

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Brinkmannn:
Jeg er ved at starte et firma, der importerer cigaretpapir i større partier og videresælger det i mindre partier indenfor landets grænser

Hvorfor får du ikke producenter af papiret til at pakke og etikettere varen for dig?  Normalt kaldes sådan en service for "private label"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)