Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor svært kan det være at få lov at bestille en hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Jeg er ked af at du har dårlige oplevelser i min branche. 

Du  er meget velkommen til at sende mig info på hvad din opgave går ud på: jh@jannikhansen.co.uk

Jeg levere langt de fleste af mine løsninger på 1-4 uger - og siger ikke ja til mere end jeg har tid til. 

Du kan evt se mere om mig på: 

www.jannikhansen.tv

www.jannikhansen.co.uk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Øv bøv. Oplever desværre tit at personer henvender sig til mig i samme situation som dig. Håber ikke du har tabt penge på de beskrevne webbureauer.

Du har allerede fået nogle gode kvalificerede bud her i tråden på andre udbydere. Inden du beslutter dig videre vil jeg anbefale dig at prøve at oprette en opgave på Amino Freelance. Der får du i hvertfald typisk en stort og bredt udvalg af henvendelser. Derefter kan du på baggrund af dine tidligere erfaringer forhåbenligt finde den rette. 

Du skal være meget velkommen til at tage et kig på vores hjemmeside, og se om vores profil passer dit behov. Smid mig evt. en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk så vil jeg komme med min hudløs ærlig feedback på opgaven :-) 

Uanset hvad håber jeg du finder en god løsning! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en helt simpel side kan du da med fordel lave en wordpress side selv, jeg har lavet min hjemmeside selv i wp og det har da sparet mig både penge og besvær med et webbureau.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg arbejder selv hos www.seogruppen.dk og jeg er da utrolig ked af at høre om dine oplevelser! Jeg tænker om det måske kunne være noget for dig at lave din egen så du ikke "behøver" kontakte et nyt firma (for kan da godt forstå hvis du har det sådan :) ). Jeg vil anbefale dig at lave den via Wordpress, hvis det er, da det er billigt og meget lige til. Du kan evt. gå herind http://ordpress.dk/lav-din-egen-hjemmeside og kigge på det :)

Har du ikke mod på det er du selvfølgelig mere end velkommen til at skrive til mig på ac@seogruppen.dk hvor vi vil kunne skræddersy et tilbud, som vil passe dig og du vil blive glad for. Så vil du desuden få en flot, fuldt ud SEO optimeret og mobilvenlig hjemmeside. Desuden gør vi en dyd ud af have en god kontakt med vores kunder, så alle parter ved hvordan det hele går og vi laver også gerne en "manual" så du selv kan betjene din hjemmeside når du har fået den "leveret".

Jeg håber Morten, at du får din nye hjemmeside om det er dig selv der laver den eller om du får den bestilt og "leveret" fra et firma.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)