Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hovedopgave Webshoppen produktet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg er på nuværende tidspunkt i gang med at lave hovedopgave i markedsføring med udgangspunkt i min praktikvirksomhed. 

Praktikvirksomheden er en affiliate shop hvilket betyder at virksomheden ikke selv har fysiske produkter men at salget foregår via andre webshops. Altså min praktikplads har indviduelle aftaler med de forskellige virksomheder og får derved en procentandel af salget hvis det foregår igennem dem. 

Mit problem ligger i at jeg er igang med at skulle fastlægge og komme med forslag til vækststrategier, men hvad skal ses som produktet?

- de varer som de har implementeret fra forskellige webshops? 

- Webshoppen /affiliateshoppen i sig selv 

- Eller de forskellige webshops som praktikpladsen har produkter fra ?

Håber i forstår hvad jeg mener og kan være behjælplige. 

Med venlig hilsen Victor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Et produkt er vel det, man selv tjener penge på, og din praktikplads tjener penge på "at sælge reklamer til webshops". Det er mit bedste bud :-)

Tilmeldt 24. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak har også fundet ud af det :) De tjener penge på at formidle kontakt mellem sælgere (webshops) og kunder dvs. det får et andel af salget fra de implementeret webshops hvergang der bliver solgt en af deres produkter igennem deres hjemmeside. Dermed må det være selve hjemmesiden i sig selv der er produktet så vidt jeg kan forstå. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)