Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Hjælp!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil da gerne høre mere om den seo-garanti for det lyder da ikke som en god aftale for jer:)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er selv i gang med SEO optimering, og gør det nu selv. Men jeg kan simpelthen ikke forstå at folk ikke vejer det op mod betalt reklame... Har jeg vist nævnt før i en tråd med Louise :-)

Er SEO ikke ved at være malket helt tør...

Vi kan jo ikke alle ligge på side 1. Men det er der jo nogle SEO eksperter der bilder os ind ;-) 

Gad vide om at skyde 4000 kr i målrettet reklame på Facebook og/eller adwords ikke genererede større omsætning i stedet for at bruge dem på få SEO optimerede ord?????

Nu hvor de første 3 søgning på google er betalte samt dem i højre side..

Så lidt provokerende kunne jeg vel sige.. Op i r... med placering, når jeg kan målrette mit salg langt bedre på andre medier til billiger penge.

Hilsen Lasse

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Runge:
Så lidt provokerende kunne jeg vel sige.. Op i r... med placering, når jeg kan målrette mit salg langt bedre på andre medier til billiger penge

Hej Lasse
Jeg kan sagtens følge, hvor du vil hen med dette. I min verden handler det ikke om enten SEO, Adwords, Facebook m.m.

Hvis man er seriøst omkring sin online markedsføring, så bør man lave en online markedsførings strategi. Først handler det om at definere KPI og mål, hvorefter en strategi udarbejdes, som der kan arbejdes kontinuerligt med. I denne strategi findes der nogle taktiske værktøjer, som man kan benytte alt efter om det giver mening herunder SEO, Facebook annoncering, Adwords m.m.

SEO er i mange tilfælde utrolig effektiv på den lange bane. SEO kan være med til at give digital værdi for kunderne og for virksomheden - men skal selvfølgelig ikke stå alene.

Jeg synes også, at der ofte er for meget fokus på at ligge nr. 1 på Google. I min verden er det ikke det vigtigste mål med SEO.! Det vigtigste må være at de opsatte mål bliver realiseret - det kan være leads, salg, sign-ups m.m.

Godt SEO arbejde giver værdi mange år ud i fremtiden, hvor betalte kampagner skal målrettes, analyseres, vedligeholdes og tilpasses løbende. Det kan også være dyrt.

Min point er, at ingen af de taktiske værktøjer i en digital strategi kan/bør stå alene. Det handler om, at definere hvilke værktøjer der vil give mest mening i forhold til de mål der er sat op.
Herefter kan disse taktiske værktøjer sættes ind i den berømte sales funnel, hvorefter det vil give mening på at måle på de opsatte KPI'er.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

udemærket spørgsmål.

Hvis du bruger 4000kr på adwords får du resultater nu og her, desværre stopper de resultaterne også når pengene slipper op.

Hvis du bruger 4000kr på seo, får du ikke mærkbare resultater nu men istedet vil det løbe komme og blive bygget op. Når investeringen er foretaget er det praktisk talt gratis trafik som kommer i lang tid, også når penge kassen er tom.

Uanset markedsførings metoder handler det op at blive synlig for kunderne.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Victorsloth1:
Meta Titlerne

Når de siger "Meta titlerne" så kan du lige så godt løbe væk allerede der, Meta title er nemligt noget helt andet :)

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Runge:
Op i r... med placering

Der findes ikke noget billigere end SEO, det er gratis reklamer, har man placeringerne, så mister man dem ikke når pengene er opbrugt :)

Lasse Runge:
Gad vide om at skyde 4000 kr i målrettet reklame på Facebook og/eller adwords ikke genererede større omsætning i stedet for at bruge dem på få SEO optimerede ord?????

Jo, og efter de penge er opbrugt så er det bare slut. SEO forsvinder ikke bare lige :)

Lasse Runge:
Vi kan jo ikke alle ligge på side 1. Men det er der jo nogle SEO eksperter der bilder os ind ;-) 

Der kan ligge 10 på side 1, og alle kan komme på side 1 :-)

Lasse Runge:
Er SEO ikke ved at være malket helt tør...

Laaangt fra.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)