Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglede salg på webshop.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg driver hjemmesiden www.consollos.dk og siden har nu været kørende i godt og vel 2 måneder. Vi har i gennemsnit 50-60 unikke besøg om dagen og en dag var vi oppe på 450 unikke besøg, hvilket er rekorden indtil videre.

Vi kunne dog godt tænke os at arbejde lidt med vores konveteringsgrad, da salget ikke helt følger med de besøg vi har.

Derfor vil vi gerne høre jer herinde til råds om hvad årsagen kan være, er det hjemmesiden der fejler noget, er det produkterne der er for dyre og måske for ukendte, eller hvad kan årsagen være?

Vi tager imod alle slags råd, så råb endelig op hvis I har forslag til forbedringer!

Venlig hilsen
Oliver

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var inde på din hjemmeside via min iPhone og har kunnet konstatere følgende:

Forsiden er dårligt mobiloptimeret og ser derved unødvendigt grim og rodet ud.

Da jeg forsøgte at gå til en undermenu, via menufunktionen, blev jeg sendt videre til en hvid side, med teksten "fatal error" - så kan kunden ikke tilgå varerne og kategorierne, er det naturligvis op af bakke.

Jeg ved ikke om problemerne kun opstår hos besøg på mobilen, men det er et faktum at flere og flere kunder gennemfører deres handler via mobilen og det derfor er et vigtigt område, at være opmærksom på :)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Oliver

Jeg arbejder for firmaet www.seogruppen.dk og jeg bad lige en fra vores produktion om, at tage et hurtigt kig på din side og give sin mening til hvorfor I kan have manglende salg. Han sagde følgende og beklager hvis det er meget direkte og måske lidt hårdt:

1. Du har slet ingen tekst på dine kategorier, hvilket gør det svært at konkurrere på disse søgeord.

2. Dit varesortiment er måske lidt begrænset på alt andet end dine skins, hvilket kan gøre, at folk hurtigt ser det og smutter væk igen, hvis det ikke lige er det de skal bruge.

3. Alt dit tilbehør vil du ikke blive fundet på. Når der bliver søgt efter tilbehør til xbox/ps3/ps4 så viser de øverste resultater, at folk er på udkig efter noget såsom kontrollers, hdmi kabler og alle sådan nogle ting, hvor du ikke rigtig har noget. Så selv hvis du blev fundet her ville folk hoppe hurtigt væk, da a) du ikke har så mange produkter og b) ikke har de produkter som folk umiddelbart leder efter.

4. Når man så søger på "playstation 4 skins" (som der er 50 månedlige søgninger på), så bliver du fundet i bunden af side 2, men landing pagen er den her: http://consollos.dk/shop/playstation-4-skins/eg-skin/ - der vil det altid være bedre at blive fundet på kategorien, men da du ingen tekst har her vælger den naturligt et produkt.

Din side ser ellers fin ud, men jeg ville sige du skulle fokusere på skins og få gode tekster på dine kategorisider for, at de kan ranke fremfor produktsiderne, som det ser ud nu med de varer du har. 

Jeg vil endvidere klart anbefale dig, at kigge nærmere på noget Google AdWords og Google Shopping, da disse foruden at skabe salg også kan fremme din SEO og jeg kan samtidig se at dine konkurrenter bruger netop dette og derigennem nok tager en del af de kunder som du ellers kunne have haft.

Du er mere end velkommen til at sende mig en mail på ac@seogruppen.dk og så vil jeg glædeligt give dig nogle uforpligtende tilbud, hvor vi kan hjælpe dig meget mere frem. Vi har en stor produktion med god erfaring og stor kvalitet med ting som SEO, tekstskrivning,  AdWords og Google Shopping.

Jeg håber du kan bruge dette til noget Oliver og jeg håber at høre fra dig.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Tak for de mange råd og forslag til forbedringer! 

Vi har allerede ændret på en del og vi arbejder stadigvæk på mange af de forslag, som der er kommet. Så vi håber selvfølgelig at det vil hjælpe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige læst dine handelsbetingelser, særligt afsnittet for garanti og ansvarsfraskrivelse. Udover at være ufatteligt kringlet og uforståeligt skrevet, får du det til at lyde som om at reklamationsretten ikke gælder. Hvad er din mening med dette afsnit?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)