Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger fremtidig partner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest tak fordi du viser interesse.
Mit navn er Frederik, som du kan læse dig frem til, og jeg interessere mig for iværksætteri.

Jeg har forsøgt mig med, efterhånden, en del projekter, som er gået i vasken, grundet min(e) partner ikke har ville projektet nok, det er i hvert fald min opfattelse. Det kan også ske, at de blev trætte af, at jeg gik (for meget) op i det. 
Jeg går utrolig meget op i et projekt, når jeg brænder for det, derfor søger jeg en seriøs partner, der brænder lige så meget for projekter/iværksætteri, som jeg gør. 

For at fortælle mere om mig selv, så er jeg 17, snart 18 år gammel. Jeg studere på Herning Gymnasium, og er også fra Herning. Jeg går på andet år, på en sproglig linje med mediefag. 
Mine interessere er sport, iværksætteri, film og grafik. Jeg er innovativ, da jeg bl.a. har tusindevis af idéer til nye projekter, nogle af dem er gode, andre er knap så gode. 


Hvis du har en vis interesse, så må du meget gerne kontakte mig på min mail.

Frederik97hansen@gmail.com


Tusinde tak

Vi skrives

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Hvilke type projekter har du førhen lavet ??

mere for at få et blik ind i hvilken type projekter du interessere dig for.

Vh. Lars Pedersen

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med Webshop, hvor selve idéen var moderne ure til SU-venlige priser. 

Men jeg er meget åben for forslag til projekter. Det behøves ikke have noget at gøre med mine interesser, selvfølgelig er det et plus hvis det er.

Men er på udkig efter en samarbejdspartner, der enten har et projekt/idé eller en partner som, sammen med mig, vil finde ud af en idé og få denne idé til et projekt og til sidst ende med et produkt. 

Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er daniel hansen skriv til mig på min mail dallern2@hotmail.com jeg går selv meget op i iværksætteri og har selv haft nogle ider oppe at køre men skriv mvh daniel hansen

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hvilke styrker og svageheder har du ?? hvad kan du bringe til bordet ?? har du økonomi til at investere i virksomheden eller hvordan ?

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 14
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke mange penge at gøre godt med, men er villig til at smide lidt.


Min styrke er det grafiske og det innovative, og så mit gå-på mod.

Mine svagheder er bl.a. at jeg ikke har nogle 'seriøse' erfaringer indenfor iværksætteri. 

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger dine styrker er inden for det grafiske... er du uddannet grafiker, multimediedesigner eller andet ?? 

Mine egne styrker ligger som igangsætter og administration, samt at holde overblikket og sørger få at de aftalte deadlines overholdes, Projekt ledelse...

Men jeg har samtidig evner indenfor illustrator, fotograf, photoshop, musiker... Samt styrke indenfor det designmæssige udseende, innovation, kontakter og iværksætteri...

Så ved første udkast lyder det da som noget grafisk design firma, inkorporeret med lidt projekt ledelse, hvis vi skulle igang...

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne høre nærmere. Send mig en email på lmandix@live.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Hvis du stadig er på udkig efter et projekt, så er jeg i fuld gang med noget meget spændende, og kunne godt bruge en person med dine kompetencer og vilje til at starte sammen med. Har postet lidt om projektet tidligere idag. 

Simon S Larsen Purchasing analyst

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)