Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til tøjproduktion i Vietnam

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er 20 år, med kæmpe ambitioner om at have gang i mit eget brand, jeg har alle designs; mål, str, mændger, farver, tegninger. I orden. Min store drøm, at blive designer og have mit eget brand er næsten gået i opfyldelse, jeg står bare og mangler en producent fra Vietnam, da den tidligere trak sig tilbage inden jeg nåede, at sende mine designs til ham. Så hvis en venlig sjæl derude, kender til producenter i Vietnam, må I meget gerne give besked eller fortælle at en brændende upcoming designer, står klar med alt. Jeg skal bare få produceret nogle samples til at starte med.

Håber nogle kan hjælpe, da jeg brænder for dette brand.  

Mvh 

Michael Tuan

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej, 

Jeg er 20 år, med kæmpe ambitioner om at have gang i mit eget brand, jeg har alle designs; mål, str, mændger, farver, tegninger. I orden. Min store drøm, at blive designer og have mit eget brand er næsten gået i opfyldelse, jeg står bare og mangler en producent fra Vietnam, da den tidligere trak sig tilbage inden jeg nåede, at sende mine designs til ham. Så hvis en venlig sjæl derude, kender til producenter i Vietnam, må I meget gerne give besked eller fortælle at en brændende upcoming designer, står klar med alt. Jeg skal bare få produceret nogle samples til at starte med.

Håber nogle kan hjælpe, da jeg brænder for dette brand.  

Mvh 

Michael Tuan

Det er en stor opgave at finde en producent og hvis det bare er for et par samples til at starte med, kunne det ikke lige så godt være i danmark 
hvor du har styrken at kunne komunikerer uden misforståelser, når så der er noget volume på er det meget nemmere at finde en fabrik som vil tage dig seriøs.

Det var bare tanker fra mig :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack

Har du nogle anbefalinger i her i DK? 

Grunden til det helst skulle være fra Vietnam, er netop fordi jeg er derfra så kommunikationen vil være lettere for mig, hvis jeg i nogle tilfælde skulle forklare mine skecthes eller detaljer. 

Men jeg er åben for alting, jeg skal bare have fat i en producent der kan lave samples for mig. Men at have producenten i orden på forhånd, var nemlig tanken - da det egentlig er det sidste jeg mangler.

Tusinde tak for svar :-)

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej Jack

Har du nogle anbefalinger i her i DK? 

Grunden til det helst skulle være fra Vietnam, er netop fordi jeg er derfra så kommunikationen vil være lettere for mig, hvis jeg i nogle tilfælde skulle forklare mine skecthes eller detaljer. 

Men jeg er åben for alting, jeg skal bare have fat i en producent der kan lave samples for mig. Men at have producenten i orden på forhånd, var nemlig tanken - da det egentlig er det sidste jeg mangler.

Tusinde tak for svar :-)

Jamen for pokker, så undskylder jeg på forhånd :-) så er du jo ti skridt foran alle os andre. Du har jo alle mulighederne og sprog færdighederne til at starte med det samme i Vietnam, jeg tænkte bare hvis du var dansk var det et støre projekt uden kendskab til det smukke land med fantastisk mad :-)  

hvis du skulle på sommer ferie i VN tror jeg du nemt kunne finde nogen, når du både har kendskab til sproget og landet, jeg ved godt det kan være svært at finde online, men her er faktisk en Dansk vietnameser på Amino som bor i HMC som driver et sourcing firma, måske kunne han hjælpe dig lidt på vej :-)

Du kan finde hans info i dette indlæg http://www.amino.dk/forums/t/127965.aspx  

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, jeg takker tusinde gange for linket! :-) 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Jeg er Maggie, jeg er fra Kina, jeg er nu deltidsarbejde for HERO GROUP TYSKLAND, jeg arbejder hovedsageligt som en køber repræsentant for udenlandske kunder i Kina. Som jeg er lokale, jeg kender godt sourcing i forskellige linjer i China. So jeg kunne gøre for din hjælp, hvis du har brug for noget, naturligvis for at få den gode kvalitet og flot pris produkt for dig. Hvis du har brug for, måske jeg kunne hjælpe, kan du kontakte mig ved hdmaggie11@gmail.com Maggie med tak!
Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg har tøjproduktion i Bangladesh, og vil da rigtigt gerne give et bud.

Skriv til info.wildboar@gmail.com, og jeg melder tilbage om det er noget der passer til vores segment.

mvh

Alan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)