Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikel databaser & andre gratis links

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Dec 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg forsøger at få min hjemmeside til at ranke bedre, men jeg har svært ved at finde gode artikel databaser og andre former for links man selv kan bygge.
Har nogen af jer anbefalinger af gode steder hvor man kan få et link? :-)

På forhånd tak

Mvh
Peter

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Din hjemmeside ranker ikke ret godt hvis du kun bruger artikeldatabaser. Min side www.opsvinget.dk har jeg kontaktet kommuner, fagforeninger, akasser og skoler om links og har fået nogle og det har virket.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Lyngby
Tilmeldt 20. Dec 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah det er virkelig en god idé, skulle du betale meget for de links, det lykkedes dig at få?

Jeg har tidligere haft købt links her http://seo-pakker.dk/ hvilket har været en stor success og har fået mig højt op, men det er desværre dyrt at købe links hele tiden, så nu vil jeg forsøge at bygge nogen selv

Tusinde tak for svaret! :-)

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter P.:

Ah det er virkelig en god idé, skulle du betale meget for de links, det lykkedes dig at få?

Jeg har tidligere haft købt links her http://seo-pakker.dk/ hvilket har været en stor success og har fået mig højt op, men det er desværre dyrt at købe links hele tiden, så nu vil jeg forsøge at bygge nogen selv

Tusinde tak for svaret! :-)

Har fået de links gratis. Du skal have en høj kvalitets website med et godt indhold at linke til. Nogle siger også jo svære det er, at få et link jo mere værdi giver det.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mener du helt oprigtigt , at det er svært at finde artikeldatabaser hvor man kan få links?

En google søgning efter "artikeldatabaser" har som første og andet søgeresultat gode og opdaterede lister over fungerende artikeldatabaser med en masse data på hver af dem. Det er nok noget nær det perfekte svar på en forespørgsel efter artikeldatabaser.

Google søgning

Ærligt talt forekommer det som om at du (igen) har oprettet en tråd for at lave et link til seo-pakker.dk, efter at moderatorerne har fjernet de links du har lavet i tidligere indlæg. Hvis du nu brugte ovennævnte artikelbaser til at skrive artikler på i stedet for at spamme Amino, så ville seo-pakker sikkert ranke bedre end det gør.

I bedste mening.

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Seonaut SEO Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem artikeldatabaser.

Der findes nogle få danske gratis kataloger som giver en lille smule, tjek dem altid med f.eks. majestic.com, Trust skal være over 30 og meget gerne over 40.

Seonaut SEO leverer kvalitet, kun kvalitet, mere end 17 års professionel erfaring forpligter.

Kontakt: ulstrup@seonaut.dk

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Come on, Peter. Den er måske lige frisk nok, den udmelding.

Med al respekt - krav om Trust Flow over 40 for en artikeldatabase eller linkdatabase giver altså ikke meget mening.

Version2.dk har TF på 35
Amino.dk har TF på 45
Seonaut.dk har TF på 21
marketers.dk har TF på 26
concept-i.dk har TF på 27

Vi er enige om at man ikke skal forlade sig på link- eller artikelkataloger hvis man har rigtig gode alternativer, men at sige at de ikke har værdi hvis de har TF under 30 eller 40 holder altså ikke i min optik.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)