Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er drømmen realistisk??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også selv solgt Gyldendal, rigtig men at sælge og tænkte også på at prøve at høre om de kunne være interesseret i at jeg solgte det!

Har du nogle råd til at skaffe kunder? Er et opkald useriøst eller en email?

På forhånd tak

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Krisser44:
Har du nogle råd til at skaffe kunder? Er et opkald useriøst eller en email?

Siden du er ved at starte et telemarketing firma, vil det da være oplagt at ringe rundt. Email må man jo alligevel ikke sende uopfordret, det kan give bøder. Jeg har ikke specielt gode erfaringer med at sende breve eller materiale ud uopfordret. Det ryger for det meste i skraldespanden hos modtagerne.

Mvh Carsten

Fra Randers C
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for en masse gode indput og svar! Jeg ønsker dig god arbejdslys og held og lykke med det du nu end laver :)

Mvh Kristoffer Thomsen

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Jacobsen:
Email må man jo alligevel ikke sende uopfordret

Så vidt jeg ved må du gerne sende uopfordrede email, sålænge du sender dem personligt, en ad gangen. Det er masseudsendelser som folk ikke selv har bedt om ved f.eks at tilmelde sig et nyhedsbrev, der er ulovlige.

/Jeppe

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Liisberg:
Så vidt jeg ved må du gerne sende uopfordrede email, sålænge du sender dem personligt, en ad gangen.

Nej. Så er markedsføringsloven ihverfald blevet ændret siden jeg sidst læste den.

Om man sender en, personlig email, eller en masse, gør ingen forskel. Men man må ringe og spørge om man må sende en mail. Får man ja, så kan man sende en.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret! Nu fik jeg lige anledning til at tjekke op på det. Man må hverken sende e-mail eller sms eller noget som helst uden forudgående samtykke, som kun kan fås via telefon, da en opringning er det eneste der er tilladt til erhversdrivende (private må man som udgangspunkt slet ikke henvende sig til).

Min tidligere opfattelse må være blevet 'smittet' af reglerne i USA eller andre lande...

/Jeppe

Fra 3060
Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Et Call-center er på en måde ganske let at drive og på samme tid også ganske svært.

Hvis du har et startup team på 10 sælgere, så vil jeg tro at du har mellem 1 og 3 tilbage efter anden måned og mellem 0 og 1 

Det kræver MINDST et år før du har et rimeligt brugbart team og det er vel og mærket ud fra at du tilbyder en garantiløn af en art.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)