Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 websites, 2 formål, 1 facabookside - Forkert arkitektur?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Læs og se om i forstår min problemstilling, ellers spørg :-)

Min makker og jeg har murerfirmaet Aalborg Facadefuge, hvor vi har valgt at være niche orienteret(omfugning af murværk, dvs. fokus på omfugning) Dertil har vi en facebookside tilknyttet med knap 1200 likes. 
Vi har valgt at starte endnu en webside Aalborg Facaderenovering pga. øget efterspørgsel, hvor det ikke kun er omfuning vi promovere os med, men også netpuds, facadeisolering, vandskuring mm. 

Vores firmabil er pakket ind med Aalborg Facaderenoverings farve tema og når vi er på messe er det også Aalborg Facaderenovering farve tema og ydelser vi promoverer os med.

Er det svært at finde hoved og hale i? 

Kort: Skal jeg oprette endnu en facebook side til Aalborg Facaderenovering eller skal jeg fortsat poste billeder med Aalborg Facadefuge og Aalborg Facaderenovering på  Aalborg Facadefuges facebookside. 

Personligt synes jeg det virker rodet, men vi vil samtdig gerne have begge domæner i spil for at øge markedsandelen på google, plus at jeg ikke kan ændre navnet på vores nuværende facebook side(Aalborg Facadefuge). 

Jeg håber i vil tilkendegive jeres mening. 

I kan se links:
Aalborg Facadefuges facebookside. 
Aalborg Facadefuges webside. 
Aalborg Facaderenoverings webside.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der vil tilkendegive deres mening omkring arkitekturen ved udvidelse? :-) 

Umiddelbart tænker jeg det vil være "bedst" at oprette en seperat facebookside til Aalborg Facaderenovering. Ulempen vil være at det sandsynligvis er den jeg vil bruge mest og så vil de knap 1200 likes på Aalborg Facadefuge ikke være til megen nytte. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)