Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat ved multi bestilling af domæner ? hvor ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man nu skulle købe en masse domæner på én gang, hvor kunne man så gøre det billigst ?

Så vidt jeg kan se, er der ikke rabat ved multikøb hos MeeBox.dk (hvor jeg har mit domæne nu), men Dandomain giver tilbud på selve årsgebyret. Til gengæld betaler man oprettelsesgebyr hos Dandomain for hvert domæne.

Webhosting giver heller ikke, så vidt jeg kan se, rabat på domænerne ved multibestilling.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu koster et dk domæne jo 45 kroner hos dk hostmaster uanset om du ejer 1 eller 1000 så betaler du mere end 45 kroner er der noget at spare ellers ikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad snakker vi om dk,se,no,com,net ?

Hvad er stor antal ? 1-100.000 ?

/Kim

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv enom.com eller hexonet. Smid mig evt en mail så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig. Jh@jannikhansen.co.uk

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, hvor mange domæner, jeg har brug for endnu, men det skal nok primært være .dk domæner. Vil tro under 100 stk.

Vidste ikke, at 45 kr. var minimumbeløbet. Hvis det ikke kan gøres billigere, så er det jo lige meget, for hos Webhosting.dk koster domænerne 44 kr. pr. stk. Så kan man lige så godt købe dem der.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at oprette dig hos dk-hostmaster som forhandler kan du få dem ned på 37 kr pr stk. i oprettes men statsafgiften er ens for alle.. som er 45, om du har et eller flere hunde.. husk der også er regler for videresalg af dk domain.. du må ikke købe dem med videresalg før øje.. men alt det kan du læse på dk-hostmaster hjemmeside..

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sommerfyr:

Ved at oprette dig hos dk-hostmaster som forhandler kan du få dem ned på 37 kr pr stk. i oprettes men statsafgiften er ens for alle.. som er 45, om du har et eller flere hunde.. husk der også er regler for videresalg af dk domain.. du må ikke købe dem med videresalg før øje.. men alt det kan du læse på dk-hostmaster hjemmeside..

Mener du skal smide 25 kilo for at blive registreret i depositum ?

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

DK Hostmasters pris er 36,- ekskl. moms, hvilket er 45,- inkl. moms. Prisen er gældende for alle og der gives ingen rabat til forhandlere. Man kan dog opnå en lille rabat ved at registrere for 5 år.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Forhandler ?

Hvordan det ? Mener I som virksomhedsejer ? Altså købe som virksomhed ?

Jeg skal ikke bruge domænerne til videresalg. Vil bare sikre mig gode domæner til mine kommende websites.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Med forhandler menes virksomheder, som sælger registrering af .dk domæner hos DK Hostmaster. Med andre ord - De forhandler .dk domæner.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)