Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte virksomhed - Hvad har du fortrudt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad ville du have gjort anderledes?

Lad os samle en masse gode råd til de nye iværksættere - Kom med dit bidrag, og fortæl hvad du har fortrudt/ville gøre anderledes den dag i dag.

- Kathrine Svendsen,
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ikke fortrudt noget .... det eneste er at jeg ville have ønsket mig at have mere viden om hvordan man starter det op, så jeg kunne plane det mere præcist og minimere spild af tid på små ting. 

Jeg tror jeg ville bare lave en bedre plan og måske have undersøgt nogle ting lidt mere grundigt, så jeg optimerer forløbet og ikke mister tid på nogle unødvendige ting

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv har vi tidligere begået den fejl, at vi ikke har tænkt som vores kunder.
Og det bar vores gamle hjemmeside tydeligt præg af!

Produktinformationerne var beskrevet med tekniske termer og vendinger - Det var ikke særlig læsevenligt. Det betød, at kun dem der vidste, præcis hvad de skulle have, handlede hos os. Det har vi heldigvis fået lavet om og vi har fået øjnene op for, hvor vigtigt det er at skaffe kundehenvendelser, fra dem der egentlig slet ikke er nået til købsbeslutningen endnu. Det gør vi bl.a. gennem content marketing, hvor informationssider som denne hjælper både og vores kunder: 

Artikel:
5 ting, der er afgørende for din succes, når du starter webshop!

Denne side bringer os i gennemsnit lidt over 100 besøgende om måneden og vi er yderst taknemmelige!

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

mirko nimz:

jeg har ikke fortrudt noget .... det eneste er at jeg ville have ønsket mig at have mere viden om hvordan man starter det op, så jeg kunne plane det mere præcist og minimere spild af tid på små ting.  

Kan du uddybe hvilke småting du kunne have sprunget over?
Jeg tænker, der er andre, der måske kan lære af det Smile

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Aalborg Ø
Tilmeldt 23. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Jubolight.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville have testet min webshop lidt bedre af, vi har webshop hos jer, men når man står gerne og vil i gang, over ser man lidt småting.

Synes der er mange løse ender ved jeres webshop, og man er meget låst til jeres standard design.

1. man kan ikke ændre hvor mange mails der automatisk sendes ved ordre.

2. man kan ikke ændre i dem der er 

3. man har ikke så mange muligheder for at ændre design.

4. upload af favicon/logo virker kun hveranden gang, ved godt at det er en biting, men stadig træls når man sidder og redigere ens side og det så ikke virker..

prøvede for sjov at oprette en test webshop hos dandomain, det virker helt klart som en rigtig god løsning, hvis man er lidt mere teknisk inde i tingen..

Servicemæssigt har jeg INTET at pege fingre af, i er der med det samme! Yes - men webshop mæssigt, kunne der godt ske noget :)

dette indlæg skal ikke ses som ondt ment, men mere til dem der gerne vil have mulighed for at ændre meget ved siden :)

mvh. Anders

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tusind tak for din respons. 
Det sætter jeg stor pris på.

Ja, det er rigtigt at der er tale om et standard design. Men der er alligevel en stor fleksibilitet i designet, hvis blot man selv kan lave lidt grafik.
Jeg har f.eks. fået lov at bruge malutogco.dk og legefanten.dk som reference. Her kan du se, hvordan man nemt kan lave et unikt design.

Og ellers skriv til os på info@danhost.dk hvis du gerne vil have ændret elementernes placering (feks. indkøbskurven). 

Der er nyligt kommet en opdatering af webshoppen, hvor du nu har mulighed for selv at styre antal automatiske emails og ændre i skabelonerne. Ligeledes har vi fixet browser problemet med upload af logo.

Men skriv en email til mig, så kan vi tage resten dér, da hensigten med tråden her på Amino var at give gode råd om opstart af virksomhed ud fra egne erfaringer.

... Anders, har du et godt råd, eller noget du ville gøre anderledes i forbindelse med at finde leverandører og købe varer hjem?
Jeg tror at det er dér, de fleste går i stå.

Kathrine Svendsen, 
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har brændt mange penge af på at forsøge mig frem :) Både med markedsføringFacebook & Google, samt på hjemmesiden hvor jeg hele tiden havde småopgaver der skulle løses.

Men det er svært at tænke på hvad jeg kunne have gjort anderledes, for virksomheden startede med underskud, men efter ½ år er jeg nu i overskud :) - Så det er måske meget godt alligevel :)

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At flytte i nyt hus/renoverer samt at opstarte webshop på samme tid. Ikke vi har fortrudt det, men vil ikke gøre det igen ;)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorteret mere i leverandører og fulgt 100% Simon Spies's teser.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Og naturligvis Holger Damm's

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)