Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til google adsense..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Fra  www.mal-selv.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at få hjælp men nu prøver jeg.

Min hjemmeside mal-selv.dk er blevet godkendt til at adsense, men for at blive færdig godkendt skal jeg indsætte den første annonce på siden ved hjælp af html, jeg bruger Wordpress til siden og kan ikke finde ud af hvordan jeg gør..

Har prøvet at sætte linket til annoncen ind via en "teskt" widget som jeg læste man skulle et sted på nettet.

Er der andre metoder? Er ikke ferm på php fronten, så er også lidt på bar bund hvis jeg skal skrive det ind den vej.

Håber der er en som kan hjælpe.

Hilsen Simon

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du det til at virke?

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til at du gør det helt rigtigt. Indsæt JavAScript koden i en tekst widget og så gem. Herefter kan det være du lige skal give det en dag før end at der vises annoncer, da Google lige skal finde ud af hvad der skal vises osv... hvis der ikke er noget på din widget plads dagen efter er der noget galt ;-)

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Husk lige, at når du får det til at virke, så du kan se annoncerne, må du IKKE selv klikke på dem. Hvis du gør det, risikerer du at blive udelukket fra at bruge Adsense.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen. 

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemlig - men skulle det ske så sker der ikke så meget ved det. Google sortere kilk væk der er sket fra den samme IP flere gange i træk. Hvis de så kan bevise at det er din egen id, så har du et problem, men det sker nok næppe..

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo

Jeg har en side med ca 130 unikke besøgende hver dag og ca 300 sidevisninger. Jeg var på google.adsense og det virkede fint   ( jeg optjente 11 kroner på 10 dage :-) ) og det var IKKE mine egne klik, jeg bor i Dubai og klikkene kom fra DK.

Jeg har hørt at man kan appellere til google og få åbnet igen, men det orker jeg næsten ikke - er der andre gode muligheder for annoncering? Jeg kører også lidt affiliate igennem Partner-ads, det giver bare ikke det helt store.

mvh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)