Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto og stiftelse af firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Miami82.dk Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at stifte et IVS-firma, og har stortset styr på det hele, men vil gerne havde oprettet en erhvervskonto inden. 

- Er det nødvendigt eller kan jeg koble den på senere?

Hvis ja, hvordan indskyder jeg så min startkapital i firmaet(1 kr).

Desuden er jeg igang med at forhandle med leverandører og at opsætte min webshop, i den forbindelse er der jo også en række udgifter. Kan jeg betale dem privat, og senere(Når der er kommet styr på ovenstående) tilskrive regningen til mit firma?

På forhånd mange tak!

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Miami82.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

op

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ralleriis:

Jeg er igang med at stifte et IVS-firma, og har stortset styr på det hele, men vil gerne havde oprettet en erhvervskonto inden. 

1  - Er det nødvendigt eller kan jeg koble den på senere?

Hvis ja, hvordan indskyder jeg så min startkapital i firmaet(1 kr).

Desuden er jeg igang med at forhandle med leverandører og at opsætte min webshop, i den forbindelse er der jo også en række udgifter. Kan jeg betale dem privat, og senere(Når der er kommet styr på ovenstående) tilskrive regningen til mit firma?

På forhånd mange tak!

Du behøver altså vide mere om det at drive selskab end det du gør - ubeskedent foreslår jeg E-bogen om IVS som er eneste e bog der dækker IVS idag - start der hvis du vil ha IVS

MEN - 1 - nej du KAN koble på den på efter stiftelse men du kan ikke drive selskabet uden, så der er ingen som helst ide i at vente - tværtimod vil det være skrækkelilgt at opdage du ikke kan få erhvervskonto efter stiftelse

2 i en cigarkasse - men du kan ikke undvære erhverskonto i bank fra dag 1 hvor Nemkonto tilknytning osv er krævet

3 Nej - kun hvis regninger er udstedt direkte til IVS xxx under stiftelse  så det fremgår af regningen, kan du tage regningen ind - ellers må du sælge ting fra privat til IVS uden moms til indkøbspris/markedspris

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)