Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din erfaring med tøjproduktion; ind- vs udland

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Vi er en gruppe, der er ved at undersøge området for produktion af tøj i Danmark vs udlandet. Så ville vi høre, om der er nogen af jer, der har erfaringer med dette, der kunne hjælpe os med at svare på nogle spørgsmål (11) angående dette?
Det skal bruges til en opgave - og i løbet af sommeren, skal det føres ud i livet.
____
Spørgsmålene er som følgende;
1: Hvad ser du som de største fordele, ved at få produceret sit tøj i Danmark?
-

2: Hvad er de største ulemper ved dansk produktion?
-

3: De største fordele ved at få det produceret i udlandet?
-

4: De største ulemper ved udenlandsk produktion?
-

5: Hvor endte du ud med at vælge at få dine produkter produceret og hvorfor?
-

6: Ved produktion i udlandet – fordele/ulemper ved produktion ved hhv. inden for EU og uden for?
-

7: Kan det betale sig/lade sig gøre, at få lavet et prototype i Danmark og sende den til udenlandske producenter? Og hvordan vil det foregå i praksis (ex sender man den færdige prototype, de dele den består af eller begge til producenterne, og så laver de det ud fra det)? 
-

8: Hvad er din erfaring med prisforskellen (procent eller pris) på produktionen i indland kontra udlandet?
-

9: Oplever du, at miljøvenligt tøj spiller en stor rolle for kunderne, når de køber?
-

10: Oplever du, at folk generelt hellere vil have danskproducerede produkter, eller?
Og spiller ’Danish design’ nogen rolle (både set hvad angår nationalt og internationalt salg)?
-

11: Nogle gode generelle råd du vil give, hvis andre skulle i gang med at få produceret/sælge selv-designet tøj?
-
____
Hvor fyldestgørende og hvor mange af spørgsmålene I kan/vil svare på er selvfølgelig op til jer – al hjælp modtages med kyshånd :)

Mvh. Sanci og Troels

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er Maggie, jeg er fra Kina, 
jeg er nu deltidsarbejde for HERO GROUP TYSKLAND,
jeg arbejder hovedsageligt som en køber repræsentant for udenlandske kunder i Kina.

Som jeg er lokale, jeg kender godt sourcing i forskellige linjer i China.
So jeg kunne gøre for din hjælp, hvis du har brug for noget, 
naturligvis for at få den gode kvalitet og flot pris produkt for dig.

Hvis du har brug for, måske jeg kunne hjælpe,
kan du kontakte mig ved hdmaggie11@gmail.com


Maggie med tak!
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)