Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JavaScript

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har i et stykke tid nu, brugt Codecademy til stille og roligt at lære Javascript. Nu er jeg rimelig god til engelsk, men når de begynder på alle de der fansy ord, fatter jeg simpelthen brik. Er der nogen af jer, som måske kender en anden må at lære det på?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Rasmus :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket Javascript framework er du ved at lære? Jeg arbejder selv med Ember.js, AngularJS og Node.js. Kan måske guide dig i retningen af nogle tutorials og gode sider.

Mvh Carsten

Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten. Nu ved jeg ikke så meget om de forskellige, men på hjemmesiden kalder de det bare js.script? Nu ved jeg af gode grunde ikke, hvad du laver. Og jeg ved heller ikke, om du kender til Codecademy, men det er et sted, hvor man kan lære alt om at lave sine egne hjemmesider.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at skrive et par eksempler hvor du står af med dit engelske og din forståelse. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt om Codecademy men har aldrig selv brugt det. 

Hvis det er alm. Javascript, altså det mest grundlæggende, kan W3Schools (http://www.w3schools.com/js/) være udemærket. Det er meget basale ting man kan lære der, og jeg synes at nogle ting ikke er helt up to date. Men det er okay til en start.

Mvh Carsten

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Jeg vil gerne lære noget om Ember.js og Node.js.

Evt. også Mongo DB og Heruku

Kender du et sted jeg kan lærer det, enten et kursus eller online?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg har selv lært det ved at følge eksempler på de forskellige frameworks websites, set nogle tutorials, blogs etc. 

Selv indenfor et enkelt framework kan der være forskellige måder at løse et problem på. I starten kan det måske være vanskeligt at finde ud af hvilke metoder der er de bedste at benytte til en given situation. Så søg også efter "best practices", der dukker ofte blog posts op som diskuterer forskellige metoder, deres fordele og ulemper, og hvornår den ene metode er bedre end den anden. Det kan man lære rigtigt meget af at læse.

Mvh Carsten 

Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Jeg har forsøgt mig lidt frem med forskellige tutorials, men gør for det meste i stå og mangler nogle at spørge. 

Kunne rigtig godt tænke mig en tutor som jeg kunne betale en time pris eller et kursus her i danmark hvor man lige kunne lære nogle grund ting om npm, terminalen, javascript og mongo DB.

Håber der er nogen der kender nogen.

Venlig Hilsen

   Rasmus

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)