Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bageri og cafe sammen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hey her inde. 

Jeg er ny her inde. Jeg er uddannet bager og arbejde for mine forældre i deres bageri, jeg hjælper med og styre butikken og bageriet.

Vi har nu fået den ide og udvige bagerbutikken med en cafe del.

Det vil komme til og være i lokalet ved siden af bagerbutikken men med indgang fra bagerbutikken.

Jeg er helt ny i det med og starte cafe op men det har været en drøm der har været længe. 

Er der mon nogen af jer der har erfaring med og sætte de 2 koncepter sammen?

og som så kan komme med lidt råd og ideer.

det er mig der kommer til og stå for cafeen så har meget og lærer men har meget gå på mod og er vant til og arbejde.

selve cafen skal være i old fasion stil lidt over i mormors hygge stue. Det skal være gamle møbler og hygge. Man skal føle man kan slappe af og koble af når man kommer der. 

Menu kortet skal være simpelt med dvs brød fra bageren og sandwich samt et par varme rette.

Vil meget gerne hører hvad i mener om ideen om i tror det er noget der er muligt. Og så modtager jeg meget gerne ideer og fif til hvordan man starter det op og hvor i har gode erfaringer med og handle ind af specielle drikkevare, madvare, udstyr osv.

på forhånd tak for fif, og ideer,😊

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Synes det lyder som en spændende ide! Min første tanke var, at det kunne være fedt hvis man fra cafeen måske kunne se nogle af bagerne mens de arbejder. Altså lidt ala de restauranter, hvor kokkene står og laver mad tæt ude ved gæsterne, og så gæsterne kan følge lidt med i hvad der sker i køkkenet. Det giver både lidt liv i rummet, men ikke mindst kan "duftene" fra køkkenet også give en lidt mere autentisk oplevelse. (kommer selvfølgelig an på hvordan jeres bageri er indrettet). 

I forhold til udstyr, så kunne du i forhold til møbler og indretning evt. tage et smut i den lokale genbrugsbutik - der tror jeg helt bestemt du vil kunne finde en stil, som passer til det du efterspørger. Der kan du evt. også få servicen i "mormor stilen" (ex. gammelt porcelæn eller lignende). Ikke mindst kan der også være en god sjat penge og spare på den måde. 

Så fed ide - skal da nok blive et spændende projekt. 

Held og lykke med det. :)

Mvh Uffe

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du beskriver, er fuldstændig i stil med "Grannys House" i København :)
http://grannyshouse.dk/

De har både Bed&Breakfest, bageri og café. 

Da jeg i forbindelse med arbejde benyttede mig af det, virkede det da til, at det var vældig populært. 

Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa:))

Jeg er ejer af omtalte "Grannys House" Jeg stiller mig meget gerne til rådighed for evt. spm. Kontakt mig enten på tlf. 20821510 eller via mail: kontakt@grannyshouse.dk så skal jeg prøve at være behjælpelig:))

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)