Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulovlig privat køb og salg af domæner ???

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her er netop en afgørelse på læge.dk

https://www.domaeneklager.dk/uploads/tx_tcfilesorter/2012-0185_laege_dk_ENDL.pdf

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjenesten,

Tak for link. Det var informativt. Det virker fuldstændig at tage pis på folk, at de kommer frem til den afgørelse, når de har så mange beviser på misbrug. Man kan virkelig undre sig. Det virker til, at det der afgører sagen meget er, hvordan partnerne argumenterer. Så kan man jo bare håbe på, at modparten sover i timen og ikke får argumenteret ordentligt :-) Jeg har i hvert fald tænkt mig at klage og køre sagen. Så må vi se.

Jeg har også tjekket reglerne om titelbeskyttelse, som i mit tilfælde handler om autorisation. Det er sådan, at man ikke må bruge titlen, hvis ikke man har autorisationen. Der står ikke noget konkret om, i hvilke situationer man betragter det som misbrug, men jeg vil mene, at hvis man ikke må bruge en titel, så gælder det også på nettet og i emails.

Det er klart, at hvis ejeren argumenterer med at ville lave en "portal", som i ovenstående eksempel med læge.dk, så kan man ikke anklage vedkommende for titelmisbrug. Men det må jo så komme an på en prøve, hvor fantasifuld ejeren er. Det er jo i det ovenstående eksempel med en påstået ingeniør-studerende ret åbenlyst, at han har domænerne for at tjene ved salg, og det mener jeg også det er i tilfælde med begge de domæner, som jeg vil klage over, da de er ejet af personer, som har anden virksomhed og i en hel anden retning.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du ved jo ikke om domænet er registreret fordi vedkommende har en i familien der er på vej til den titel.

Tilmeldt 20. Mar 15
Indlæg ialt: 23
Fra  Vendersbo Equity IVS Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal du huske på, at det er dig der har bevisbyrden.

Så hvis du ikke løfter den, er modpartens argumentation ligegyldig.

Personligt tror jeg du taber sagen og er et klagegebyr fattigere.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)