Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af kaffe-løsning (B2B)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino.

Lige kort om mig selv:

Jeg er en ung fyr, som i dag fungere som selvstændig salgskonsulent og mødebooker for andre virksomheder, men jeg går med en drøm og mit eget produkt til andre virksomheder.

Min idé:

Jeg har længe gået med tanken om, at starte på, at sælge kaffe-løsninger til andre virksomheder.

Jeg vil rigtig gerne høre fra andre iværksættere/selvstændige/virksomheder om det er noget, som der kan være et marked for.

I dag har de store leverandører som Merrild, BKI, Peter Larsen osv. alle store veletableret virksomheder, som levere kaffe til både butikker og virksomheder.

Jeg vil gerne høre jeres mening om en lille leverandør af henholdsvis billige, samt eksklusive kaffeløsninger til virksomheder?

Skal jeg have en webshop?
Skal jeg tage uopfordret på besøg ved virksomhederne?
Skal jeg kun sælge kaffe, eller også filtre, afkalkningsprodukter og kaffemaskiner?

Hvad er jeres mening?

Med venlig hilsen

Matthias

Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Laanway.dk Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

De største i Danmark er Scannomat, men der er stor forskel på om du vil sælge til de helt store virksomheder eller smv´erne. Har du lagt dig fast på det?

Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil nok i hvert fald starte med små og mellemstore virksomheder, da jeg ikke vil kunne tilbyde en gratis kaffemaskine til mit kaffe, som jeg har fundet frem til, at de store kaffeleverandøre kan, og gør.
Tilmeldt 22. Apr 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Laanway.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du ikke sende mig en privat besked, for det lyder meget spændende.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)