Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på landingpage til salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Amino

Jeg har arbejde på min første betalingshjemmeside, og nu er den færdig. Jeg har arbejde på det længe og har sikkert kigget mig helt blind på nogle ting. Derfor vil jeg rigtig gerne hører om du har noget feedback, design, salgsteknik og alt andet,

Bare skyd løs, jeg har sovet godt, så kan tag alt :) 

https://ordblindehjaelpemidler.dk/

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Først og fremmest: supper lækker side! Meget brugervenlig og let at navigere rundt på.

Jeg har et par enkelte ting jeg ville ændre:

1. Video på forsiden er placeret lidt over teksten til venstre. Jeg ville måske centrere den eller i hvertfald flytte den ned på niveau med teksten.

2. På siden "Hjælpemidler" er login-formatet på engelsk, hvilket jeg kan forestille mig måske vil skade din troværdighed (uden at være sikker).

3. På butikssiden har du kun det ene produkt, og spørger du mig er muligheden for køb på forsiden længe nok (der er nok mange som er uenige med mig her). Du kan måske evt. udvide butikken således at det både er muligt at se produktet til privatpersonen, virksomheden og anden aktør. Dette vil i hvertfald skabe mere fylde og få din shop til at virke bedre, hvis du spørger mig.

Held og lykke med projektet og god dag!

Mvh Lasse

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lasse, 

1- Rettet 

2- Prøver at finde en løsning

3- Ikke muligt, fordi virksomheder og anden aktør, skal for det meste have sent en faktura, og det gør jeg rundt om systemet. Men arbejder på flere ting til butikken :) 

Tak for god feedback Lasse !

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg tænkte godt nok på om det var fordi de ikke kunne købe produktet direkte fra webshoppen. I så fald kan du måske "udvide" produktet på shopsiden så det fyldere mere, altså vise flere informationer eller lignende.

Det ser langt bedre ud med video på forsiden nu Yes

God dag!

Mvh Lasse

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også det er en rigtigt flot side.

Kan din målgruppe ikke have brug for en "læs-højt"-funktion?

En lille bitte ting ved dine testimonials, så er billederne ikke i niveau.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)