Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man billigst og bedst domæne uden webhotel ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Webhosting.dk bruger jeg hele tiden - det er noget bøvl de første par gange, men når først man har lært hvilke knapper man skal trykke på går det hurtigt, og så er det billigt og nemt at flytte videre.

20 kr. fra eller til gør en stor forskel når man køber 5-10-50-100 domæner, så hvis du har mere end et du skal købe vil jeg anbefale lige at bruge de 5 minutter på at lære deres interface at kende, det tjener sig ind i længden

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ikke købe mange domæner, foreløbig kun eet :-) Måske kommer der nogle enkelte til senere, det ved jeg ikke. Så 20 kr. fra eller til betyder ikke så meget for mig. Jeg vil bare ikke op og betale 100 kr.

Jeg svæver nok mellem lige nu at vælge enten webhosting.dk eller Meebox.dk, men synes begge har deres mangler. Jeg tror, jeg vil have det bedst med Meebox's brugerflade, men sitet fungerer ikke optimalt i IE og åbenbart heller ikke i Firefox. Til gengæld har de en chat support lige ved hånden, som svarer ret hurtigt.

Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv købt et par stykker igennem internetbs.com
Virker helt fint. Dog er der så vidt vides ikke en .dk der igennem

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Thansen68:

Jeg skal ikke købe mange domæner, foreløbig kun eet :-) Måske kommer der nogle enkelte til senere, det ved jeg ikke. Så 20 kr. fra eller til betyder ikke så meget for mig. Jeg vil bare ikke op og betale 100 kr.

Jeg svæver nok mellem lige nu at vælge enten webhosting.dk eller Meebox.dk, men synes begge har deres mangler. Jeg tror, jeg vil have det bedst med Meebox's brugerflade, men sitet fungerer ikke optimalt i IE og åbenbart heller ikke i Firefox. Til gengæld har de en chat support lige ved hånden, som svarer ret hurtigt.

Beklager - det var vi faktisk ikke klar over. Der er dog et nyt website lige rundt om hjørnet. Jeg forventer, at det er klar i maj. Hvis du slet ikke kan registrere domænenavnet, så smid mig en besked, så skal jeg gerne klare det for dig.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thansen68:

Jeg synes umiddelbart, at webhosting.dk virker lidt primitivt/simpelt bygget op. Det giver ikke tillid til professionalisme.

Hvad er jeres erfaringer med det ?

Du bad om noget billigt ... og så brokker du dig over at der ikke ligger marmor på gulvet og dyreskin på stolene? Vær lidt realistisk ... 

Webhosting.dk er et udemærket sted at købe dine domæner ... hvis ikke du kan finde ud af det så hyr en der kan.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, Patrick !

Jeg har faktisk lige købt domænet hos jer, men glæder mig da til den nye webside :-)

Jeg går nok snart i gang med at arbejde på en hjemmeside til domænet, så jeg vil få brug for webhotellet snart. Derfor valgte jeg jer. Så vil jeg lige kigge på, hvad I har af løsninger til opbygning af hjemmeside, inden jeg beslutter mig for, hvor jeg vil have webhotellet.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man nu skulle købe en masse domæner på én gang, hvor kunne man så gøre det billigst ?

Så vidt jeg kan se, er der ikke rabat ved multikøb hos MeeBox.dk, men Dandomain giver tilbud på selve årsgebyret. Til gengæld betaler man oprettelsesgebyr hos Dandomain for hvert domæne.

Webhosting giver heller ikke, så vidt jeg kan se, rabat på domænerne ved multibestilling.

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thansen68:

Hvis man nu skulle købe en masse domæner på én gang, hvor kunne man så gøre det billigst ?

Så vidt jeg kan se, er der ikke rabat ved multikøb hos MeeBox.dk, men Dandomain giver tilbud på selve årsgebyret. Til gengæld betaler man oprettelsesgebyr hos Dandomain for hvert domæne.

Webhosting giver heller ikke, så vidt jeg kan se, rabat på domænerne ved multibestilling.

Stadig billigst på webhosting.dk, også i bulk

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Løvland:
Stadig billigst på webhosting.dk, også i bulk

Webhosting.dk taber faktisk cirka 1 kr. for hvert domæne du bestiller. 

Så tvivler på at du kan få det meget billigere :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)