Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af bogholder virksomhed, søger lidt råd

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 21. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Cleanskin.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg står en den situation, at jeg gerne vil tilbyde bogholder-/regnskabshjælp og økonomisk rådgivning til mindre virksomheder. Min første tanke er at få nogle mindre virksomheder ind, f.eks. maks. 50-100 bilag om måneden til en fast pris på ca. 500,- ex. moms

Jeg vil have tilknyttet en revisor, som kan yde hjælp til mig i forbindelse med juridisk, skattemæssigt eller bogføringsmæssige tekniske ting, som jeg måske skulle støde ind i og ikke kende til.

Min baggrund for at tilbyde denne service er:

Jeg har igennem 7 år, udarbejdet regnskab for egne virksomheder med ansatte dvs. også løn regnskab. 

Jeg har gennemført HG2 med 12 i Erhvervsøkonomi og gennemført HHX med 12 i Virksomhedsøkonomi. Starter på studiet Finacial controller efter sommerferien.

Hvad er jeres første tankegang om ideén og holder den? Hvordan får jeg skab troværdigheden, uden meget lang erhvervserfaring fra arbejdsmarkedet i faget?

Med venlig hilsen 
Lasse Lykke-Sørensen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

den holder fint. Der er sammenslutningere og andre foreninger o.l. .for bogholdere som tilbyder ansvarsforsikring som jeg vil anbefale dig at få. Måske kan den revisor du vil arbejde med også råde omkring det

god vind med det

John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)