Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate shop hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino's 

Jeg er igang med at starte min egen virksomhed i forbindelse med min hovedopgave på KEA.

Men jeg mangler nogle tekniske færdigheder og det er her i kommer ind i billedet.

Jeg skal lave et site som skal fungere som en affiliate shop men jeg er på ret bar bund ift. hvordan det fungerer og hvad mulighederne er.

Derfor søger jeg en person der kan rådgive mig herom og som måske har erfaring med lign. sites.

Men er der nogen der kender en, eller kender en som kender en der kan hjælpe mig?

Det ville være fantastisk :-)

- Trine

Design studerende på KEA

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første du skal have fat på, er et domæne og et sted at hoste din side. Selv bruger jeg Unoeuro og er fint tilfreds med dem.

Dernæst skal du have fat på et webshop CMS - content management system. Der er forskellige som Magento, Shopify, WooCommerce (plugin til Wordpress) og mange flere. Den her guide er rigtig god læsning - http://www.amino.dk/blogs/gaesteeksperten/archive/2013/01/16/webshop-bibelen-hvilken-platform-skal-jeg-v-230-lge.aspx

Når du har styr på hvilken platform du vil gå med, skal du også lige have fat i nogen produkter. Så der finder du et affiliate netværk at tilmelde dig. Jeg bruger Partner-Ads til det. Det samme gør rigtig mange andre herinde fra også.

Nogle af systemerne har indbygget affiliate, som gør det super nemt at få koblet sit affiliate link til køb knappen. Når du har det på plads, er det ellers bare med at fylde på med produkter, indhold og så få gjort opmærksom på din side. SEO er også en stor del for sidens succes, men et stort arbejde at dykke ned i.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 17. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret!

Jeg tjekker det ud og prøver mig frem

Har arbejdet med wordpress og WooCommerce så det kan være jeg skal benytte mig af det.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode råd og vejledning. Tjekker jeres links.

Jeg må kaste mig ud i det, men må indrømme det er ukendt land og jeg er lidt forvirret over hvor jeg skal starte.

Kender i nogen der tilbyder rådgivning over telefon eller hvor man kan booke en rådgivning irl? Det er tit nemmere at forstå når man har mere direkte kommunikation.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)