Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik god/dårlig af hjemmeside ik

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren- jeg har helt selv bedt om det så det er kun fair. Det er ikke mig der har lavet siden i sin tid. Det er min chefs søn- og jeg har presset på for at få en ny side. Men chefen mener den er fin som den er. Men nu har jeg så andres (professionelles) meninger med i baghånden også til at bakke mig op i at den burde laves om :)

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt, at du ser sådan på det. Ja, der burde være nok til, at overbevise ham. Det håber jeg ihvertfald. :)

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
hej jannik.

så fik jeg set den. og jeg kunne ikke være mere enig! det mest fantastiske ved video'en (som bliver sendt videre til chefen), er at alt er visuelt vist... Det vil give rigtig meget mening for ham... Så tusinde tak for denne kostruktive kritik :)
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak :-) 

Hvis i har brug for udarbejdelse af ændringerne - er i velkomne til at tage fat i mig. jh@jannikhansen.co.uk

Så skal jeg nok give jer et godt tilbud :)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige for at hælde mere benzin på bålet......

Jeg ville starte helt forfra med en ny side.
Den nuværende ligner bare en 123.hjemmeside ting (beklager)

Prøv et øjeblik at lege kunde.
Hvad ville du selv tænke hvis du så siden?

Der er så mange platforme og gratis templates, som er temmelig simple, eller meget billige at få lavet flot.

Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor tror du jeg vil have lavet den om Fretno ;-) som tidligere skrevet er det ikke mig der har designet eller lavet den- for så så den absolut ikke sådanne ud

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)