Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af rammer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er kommet lidt på udebane her, og vil derfor gerne bede om lidt hjælp. Jeg har sammen med Skipperens Rammer lavet en lille funktion på deres webshop som gør det muligt for kunderne at "konfigurere" deres egen ramme, men der er mange ting som man skal tage stilling.

Jeg er derfor noget i tvivl om det er til at forstå hvad man skal gøre når man vil bestille en indramning. Derfor håber jeg at nogen af jer vil bruge lidt tid på at forsøge at bygge en ramme og derefter melde tilbage hvad der virker og hvad der ikke virker. Start her http://www.skipperens-rammer.dk/indramning_19.html

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Super fed funktion - jeg havde ingen problemer med at konfigurere min egen ramme.

Det eneste som fik dig til at stoppe op under processen var at jeg ikke lige havde styr på hvad passepartout betød (beskrivelsen der kom op ved at trykke på INFO var heller ikke til megen hjælp).

Super fed funktion i har fået lavet der Yes

God dag

Mvh Lasse

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Rosendahl Ravn:
Det eneste som fik dig til at stoppe op under processen var at jeg ikke lige havde styr på hvad passepartout betød (beskrivelsen der kom op ved at trykke på INFO var heller ikke til megen hjælp).

Passepartout er også et af de ord som jeg har haft svært ved at lære. Det kan være at der skal skrives en bedre beskrivelse af passepartout, og måske et billede / en illustration med i infoboksen.

Tak for at du tog dig tid.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)