Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil en ny hjemmeside koste?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

jeg er igang med at få overtalt butiksejer om at få lavet ny hjemmeside.

den vi har nu (www.barfhundmad.dk) synes jeg, kan virke meget mørk, samt uoverskuelig med de mange sider i vestre side. Alle sider der er der, er relevant information, men jeg ønsker og få sat det mere simpelt op, samt nyt design. Det skal gerne laves i noget simpelt, F.eks CMS eller lign, så jeg selv vil kunne ændre i tekst og billeder. Pt er det butiksejerens søvn som opdaterer hjemmesiden, når han har tid. men han bor i USA, så der går lidt tid imellem.

er der nogen der kan give en ide om hvor billigt (det skal selvfølgelig laves ordentligt!) dette vil kunne gøres? Der skal ikke være betalingsmodul på.

mvh

mette

Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Den hedder selvfølgelig www.barfhundemad.dk

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja, den kunne godt trænge til en overhaling, også rent SEOmæssigt, f.eks. kan den tilgås både med og uden www plus teksten er ikke sat ordentligt op.

Er det samme antal sider, I skal have på den nye? Jeg giver gerne et bud, men sæt den på Amino freelancer, så kan du få flere bud og det giver dig nok også et bedre overblik. Desuden bør I også som min. få lavet en ordentlig gang onsite SEO. Det er også tiltrængt.

Med det antal sider, er min pris min. 3000 kr. inkl. moms Men er nød til, at have lidt flere detaljer

Du kan se vores referencer her

http://scanpolmedia.dk/referencer/

mvh. Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Uden at virke for farvet af webudviklerbrillerne, vil jeg også mene der er potentiale for klare forbedringer på den nuværende hjemmeside. Du spørger indtil hvor “billigt det kan gøres“, hertil kan jeg sige at du kan få et moderne hjemmeside fra alt for 3.000 kr. til 500.000, det afhænger utroligt meget af dit behov. 

Vi udarbejder professionelle hjemmesider udarbejdet i WordPress CMS for en pris til 6.900 kr. ex. moms. Min første tanke er at vores løsning dækker jeres behov. 

Du kan se hjemmesider vi tidligere har lavet for nuværende kunder på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald på 27 58 02 92. Så kan vi snakke nærmerer :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)