Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

indeksering variere dag for dag

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip 

Jeg siger tak for dit indput, vi håber det er en lille visningsfejl og at der ikke er en fejl et sted :) 

dog syntes jeg det er mystisk da jeg kun har haft 14 organiske besøg efter mit site blev lagt online her for 15 dage siden og google viser mig den har indekseret 405 sider.

Er det normalt at have så lidt besøg det første stykke tid selvom der er skrevet onsite tekst, meta arbejde og begyndende linkbuilding ? :) 

endnu engang tak for dit indput. 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kommer jo meget an på hvor man ligger og hvilke søgeord man har.

Som tommelfingerregel skal man nok vente en måneds tid fra indeksering til man overhovedet kan forvente noget, og 3-6-12 mdr før man rigtig ser de store resultater.

Men prøv at kør nogle af dine søgeord igennem google keyword planner og se hvor mange der søger - og åben så et inkognito vindue på din browser og lav søgningen selv. Er du ikke i top 5 (og det ville være flot efter 14 dage) så er der nok ikke så mange der kigger forbi, især ikke på de ord der er under 10.000 søgninger på om måneden

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 26. Apr 15
Indlæg ialt: 2
Fra  CPH Beer Tours Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Man ved ikke rigtigt, hvor hurtigt Google gennemgår dine sider. Så du skal nok bare være lidt tålmodig. Har du tilføjet et sitemap i Google Webmasterværktøj? Det hjælper Google også med at indeksere dine sites. 

Det kan også være en fejl, som andre har skrevet. Bare vent og se.

/ Amalie

www.cphbeertours.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser også at Google springer rundt indenfor få minutter, dette er formentligt fordi man rammer forskellige datacentre, som ikke alle er opdateret med indekseringsstatusen, det er meget forskelligt. Der bliver ca. lagt 500 sider ekstra til vores indekseringstal om dagen, men den kan også nemt falde 1000 fra den ene dag til den anden. Jo flere og bedre links der kommer til sitet, jo hurtigere og dybere indekserer google :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)