Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

indeksering variere dag for dag

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kloge aminoer.

Jeg har lige startet min webshop www.hundenogkatten.dk, og den er blevet indekseret både i wmt men også når du skriver site:domæne. Disse tal stemmer bare ikke overens med hinanden, på wmt står der jeg har 405 sider indekseret men når man skriver site:domæne står der jeg kun har 59 sider indekseret, det skal lige siges at det tal springer meget så nogle dage er det 59 andre dage er det 530. hvad for en skal jeg tro på ? og er det normalt ?  

 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen der kan svare på dette :) 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ved om jeg forstår - men hvad står der i google webmaster tool?

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent.

tak for den respons  

Der står at der er indekseret 405 sider i webmaster tools. 

men når du skriver Site:www.hundenogkatten.dk så står der at den har indekseret 70 sider, men det variere for dag til dag så fx.

mandag kl 15.00 står der den har fundet 70 sider når man skriver site:www.hundenogkatten.dk

tirsdag kl 15.00 står der den har indekseret 540 sider når man skriver site:www.hundenogkatten.dk

er dette normalt eller er der et problem ?? 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ok på den måde:-)

på min passer tallene noget lunde sammen :-)  i wmt 22500 i Google 26000

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm gad vide hvad jeg så skal gøre, mit site har været online siden d. 5 april. 

har du eller nogen andre nogle gode ideer :) 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du har et sitemap, læg det op i webmaster Tool under googlebot simulator - men 14 dage er ikke lang tid i forhold til Google, 30-45 dage kan der godt gå :-)

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg har nu indsent mit sitemap til google, så nu må vi vente et par uger og ser hvad der sker :) 

men jeg siger mange tak for hjælpen Bent og god vind med din fine webshop :) 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

tak i lige måde:-)

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er spøjst, den viste også nogle-og-80 resultater ved mig da jeg lavede en site:-søgning, men da jeg sp bladrede nedad i google ændrede den det til 562.

Det er nok bare en lille visningsfejl i google og ikke noget du skal tænke så meget over - alle 500+ sider er indexerede, så det er ikke værd at bruge mere energi på :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)