Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til php - ( er løst nu)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er gået på røven, og sådan er det!  Heldigvis er det kun mig det er gået ud over.

Men man skal jo op på hesten igen.

Jeg har fået en idé, og vil nu uden at det skal koste for meget afprøve den. Jeg er tilhænger af at detaljerne er i orden, men er løbet ind i et problem.

Jeg har købt et ticket system hos Codecanyon men får ingen respons fra sælger på mit spørgsmål. Derfor prøver jeg her, hvor vi jo gerne hjælper hinanden :-)

Jeg har allerede oversat det meste men mangler det jeg har markeret med rødt:

Er der nogen der har en idé om hvilke fil-navne jeg skal lede efter?

Eller findes der et program hvor jeg samlet kan lede efter ordene. Som det er nu åbner jeg filerne i Textwrangler mappe for mappe for at kunne søge, MEN der er jo rigtig, rigtig mange filer - Og jeg vil jo så gerne videre :-)

Jeg har oprettet en testbruger så man evt kan danne sig et overblik. Navn: test@tester.dk password: tester

Hvis der er nogen der mener at kunne hjælpe, - eller at de har lettere ved at lede og derfor er villig til at fixe det til en billig penge - så send mig en pb.

Jeg har købt systemet så kunderne kan logge ind og uploade et billede - og få/sende beskeder til mig uden at man skal sende emails.

På forhånd tak.

 

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Ativo Kragelund Consulting Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

Har sendt en PB, men i tilfælde af at andre er interesseret i svaret skriver jeg det også lige her :)

Det her ticket system benytter et jQuery-plugin ved navn Datatables (http://www.datatables.net) til at lave den tabel der vises i billedet, inkl. pagination og search. Teksterne til tabellen står derfor i filen /public/js/datatables/jquery.dataTables.js

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Kragelund:
Har sendt en PB, men i tilfælde af at andre er interesseret i svaret skriver jeg det også lige her :)

Hej Jakob

Tak for at du bruger det som Amino er beregnet til. Du behøver dog ikke at sendet det som PB fremover men blot skrive svaret i tråden som du så også har gjort. 

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob Kragelund.

Der kommer masser af god Amino karma din vej Yes

Jeg fik fikset søgefunktionen, men døjer stadig lidt med Previous og Next - men anden god Amino har været oversættelsesturen igennem på samme tickestsystem og vil prøve at finde hans oversatte fil til mig.

Når det er sagt, - så findes der næsten ikke ord for betydningen af en sådan hjælp som jeg har oplevet nu. Her snakker jeg ikke kun om koden - men mest af alt om de fremstrakte hjælpende hænder. 

Så tusind, tusind tak.

Fra København
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Ativo Kragelund Consulting Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er glad for at kunne hjælpe. Du er velkommen til at tage fat i mig igen hvis du ikke har held med at få previous og next oversat - bare send en PB så kigger jeg gerne på det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)