Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino.
Har brug for jeres hjælp!
Jeg er stifter af http://minecraftlist.dk/ som har kørt i lidt over 1 år nu og vi vokser hele tiden.
Vi er dog kommet til den konklusion, at vores design nok ikke er det mest moderne og passende indenfor emnet - ej heller responsive!
Derfor kunne vi godt tænke os, at komme i kontakt med nogle grafikere/designere, som måske kunne give siden et løft med nyt design.
Jeg har ærligtalt ingen sans for design og det vi bruger nu er et template fundet fra det store net.
Vi vil dog nu gerne have vores eget præg på hjemmesiden med helt nyt design, som passer til gamerne.
Det vil selvfølgelig være en betalt opgave, men der er en grænse da vi kun er nogle unge iværksættere med et hobby projekt :)
Omkring projektet
Som skrevet, så har dette kørt i lidt over 1 år hvor vi fra dag til dag er vokset med brugere og funktionalitet indenfor emnet.
Hele emnet bag siden er det kendte spil, Minecraft. Der er rigtig mange børn og unge som sidder og spiller det dagen lang sammen med sine venner - vi har så lavet en hjemmeside, som samler alle danske multiplayer serverer.
Hvis der er mere information i gerne vil vide, så er i velkommen til at skrive både her og privat.
Med Venlig Hilsen
René Dyhr
Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Vi er et nyopstartet firma, som beskæftiger os med hjemmesideudvikling, IT-løsninger og design/branding. Vi kan sagtens klare opgaven, og også til en god pris. Vi er ved at opbygge vores portefølje.

Hvis det kunne have interesse, så kontakt mig endelig :)

Mvh
kristian@wetek.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker, at jeg godt kan lave et lille bump.

Mangler stadig design til min hjemmeside.
Nogle der kan hjælpe?

Med Venlig Hilsen
René Dyhr

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket system er det bygget op på? WordPress eller jeres eget CMS?

Tilmeldt 29. Oct 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Taglab.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Jeg kan tilbyde jer en billig responsiv side i WordPress.

Tag et kig på www.taglab.dk og kontakt mig på flemming@taglab.dk hvis det har interesse :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Det er nogle gange nemmer at starte forfra med responsive design hvis du også vil have nyt design.
Det er også en god ide at fortælle hvad siden er lavet i....
Nogle kan kun joomla eller wordpress andre kan kode i html og php.

Ud over det for at siden bliver lækker skal du bruge en som kan designe i photoshop hvilket er en anden verden end nørder som koder.

Jeg ville sikkert kunne hjælpe dig men du skal vide det ikke er en lille ting du spørger om, der kan ligge rigtig meget arbejde i den at få den side til at køre godt.

Er det en side kodet fra bunden vil det være den vej du anbefaler.
Er det open source vil det sikkert være nemmest at starte forfra.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Hej Rene.

Det er nogle gange nemmer at starte forfra med responsive design hvis du også vil have nyt design.
Det er også en god ide at fortælle hvad siden er lavet i....
Nogle kan kun joomla eller wordpress andre kan kode i html og php.

Ud over det for at siden bliver lækker skal du bruge en som kan designe i photoshop hvilket er en anden verden end nørder som koder.

Jeg ville sikkert kunne hjælpe dig men du skal vide det ikke er en lille ting du spørger om, der kan ligge rigtig meget arbejde i den at få den side til at køre godt.

Er det en side kodet fra bunden vil det være den vej du anbefaler.
Er det open source vil det sikkert være nemmest at starte forfra.

Det kan du have ret i. Siden skal gerne være responsive, så den kan køre på alle enheder uden problemer.

Kan godt se, at jeg har glemt at skrive ind hvad det er lavet i - det er selvfølgelig lavet helt fra bunden af, så det passer bedst til vores behov og mulighed for let udvikling.

Hvis bare vi kan finde design nørden, så vil vi selv kunne lave det om til web hvis det endelig skulle være.

Som sagt så er alt kodet fra bunden. Hele dette projekt er ikke lille mere, som da vi startede.
Planen er lidt, at jeg ønsker at kode det meste fra bunden af igen for netop, at kunne optimere på hastigheden osv.

Det eneste jeg så bare søger er en, som kan designe det hele og være et kæmpe plus hvis han/hun også kunne kode det - dog ikke et krav.

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Hvilket prisleje ligger vi i ? Jeg repræsentere et relativt nyt IT firma, dog med allerede store kunder under bæltet.

De kan helt sikkert lave et design til dig, og efterfølgende kode det, hvis det ønskes.

Der er et hav af ting de kan lave for dig. Selvf. fokus på loading hastighed og også SEO, men også en masse andre ting.

Hvis dette har vakt din interesse er du velkommen til at sende en besked her på amino eller på min private mail.

larskrimipedersen@hotmail.com

Du skal ikke hæfte for noget økonomisk før du har givet din accept til designet. Og herefter begynder kodningen.

Vh. Lars Pedersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke har fundet nogen til at lave din side endnu, så vil jeg da gerne lave den for dig.

VH 

Mathias

mathias@synligonline.net

www.synligonline.net 

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en email til jer begge (Lars og Mathias).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)