Hej Alle Jeg har i de sidste 10 år benyttet Summasumarum, som har været fint nok som konsulentprogram, men vil nu have et, som kan integreres med min webshop og som er nemt at bruge. Mit næste spørgsmål er så, om jeg kan nøjes med en pc med e-conomic på eller om jeg skal have et decideret kasseapparat ? Kom endelig med masser af bud |
Hej Per
Mht. et kasseapparat, så kommer det an på dit behov. Det er muligt at klare sig uden.
Du kan fx oprette fakturaer i e-conomic og modtage kortbetalinger via iZettle-terminal, der registrerer betalingerne i dit e-conomic-regnskab, og du kan lave en kontantbetaling af en faktura, så den bliver bogført i en kasse eller banken.
Hvis du har en fysisk butik, hvor der kommer en del kunder i løbet af dagen, vil det være en fordel af få et kasseapparat, så du ikke skal logge på e-conomic og løbende bogføre. Med et kasseapparatsløsning kan du få en bonprinter, pengeskuffe, dankort-terminal m.m. med, så du nemt kan sælge nogle varer, udskrive bon og sidst på dagen få overført kasserapporten til e-conomic, klar til bogføring.
Vi har en del kasseapparatsløsninger, der kan forbindes til e-conomic, fx Sofier, der er iPad-baseret.
Så der er lidt at vælge i mellem, alt efter, hvad du har behov for. Du kan evt. prøve at kontakte nogle af udbyderne af kasseapparatsløsningerne for at høre mere om, hvad de kan tilbyde.
Jeg håber, at det var et bud, du kunne bruge til noget.
Venlig hilsen Tanja, e-conomic