Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af t-shirts

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg leder efter en leverandør af ensfarvede T-shirts af en god kvalitet. Tanken er at jeg skal have mit eget logo broderet på brystet samt eget label i nakken. Skriv endelig hvad i har at tilbyde!


Mvh

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan vi godt hjælpe med. Vi er netop i gang med broderi på bryst og eget nakke-label til en kunde.

Du kan bare skrive til os på adi@adi-wear.com eller besøg os på www.adi-wear.com 

Mvh.

Dennis

ADI

Fra Nykøbing M
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Svane broderi Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil aldrig anbefale brodering på T-shirt, med mindre de er af rigtig god kvalitet.

Og der er så også lige det problem, hvis det er et stort logo, fraråder jeg det meget kraftigt.

Men husk altid at se en prøve brodering før, ordre afgivelse, på et tekstil som svare til den kvalitet T-shirt i vil have.

Venlig hilsen

Maj-Britt Svane

Svane broderi

e.svane2mail.dk

mobil. 2015 5028

Spotty:

Hej allesammen

Jeg leder efter en leverandør af ensfarvede T-shirts af en god kvalitet. Tanken er at jeg skal have mit eget logo broderet på brystet samt eget label i nakken. Skriv endelig hvad i har at tilbyde!


Mvh

Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit feedback. Det har jeg taget til eftertanke!



MVH

Tilmeldt 25. Apr 15
Indlæg ialt: 20
Fra  TeeShoppen.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kan sagtens hjælpe dig med T-shirtsne i en super god kvalitet samt til en rigtig god pris! Du kan se mit udvalg af ensfarvet T-shirts på www.TeeShoppen.dk

Hvis du ønsker andre farver end dem jeg har på hjemesiden kan jeg også kan skaffe det :-)

Mvh. Benjamin 

TeeShoppen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)