Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny ung iværksætter ide

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg kunne godt tænke mig at være iværksætter. Jeg har fundet ud af hvad jeg vil sælge men mangler penge til at opbygge lager. Kan  jeg her i starten godt bare købe hos en leverandør lige så snart jeg får en bestiling, eller er det en dum ide.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Det du omtaler kaldes dropshipping, og er så vidt jeg ved, en meget udbredt ting at bruge på webshops.

Det afhænger dog meget af hvilken type produkter du gerne vil sælge, samt hvorfra du vil købe dem, da leveringstider kan variere meget.

Du skriver at du mangler penge til at opbygge et lager. Hvis du havde i tankerne blot at sælge til venner og bekendte i starten, er det helt fint, men hvis du har planer om at starte en webshop, så følger der også en del omkostninger med dette - ofte flere end man lige tror.

Jeg håber det gav dig lidt stof til eftertanke og besvarede noget af det du var i tvivl om.

God aften

Mvh Lasse Ravn

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Mange tak for dit svar. Det har ledt mig ind på noget af det rigtige. Jeg sidder lidt og tænker hvordan jeg skal blive opdaget, og så komme rigtig i gang. Tænker jeg måske skal ofre lidt penge på noget marketing, men hvilken slags?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange forskellige måder at markedsføre dig på - igen kommer det meget an på hvilke slags produkter du vil sælge.

Hvis du mangler læsestof så smut forbi https://startvaekst.virk.dk/ - der kan du faktisk gå hele din opstart igennem trin for trin.

Mvh Lasse

Tilmeldt 5. Mar 15
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det har også hjulpet mig

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Mange tak for linket det vil har hjulpet mig rigtig meget

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - Hvis du slet ingen penge har, så kan det godt blive meget svært at starte en webshop.
Men som det lidt har været inde på er der forskellige løsninger.

Hvad der kan lade sig gøre, afhænger meget af, hvad du sælger og hvem din forhandler er.

Jeg har har tidligere haft aftale med en leverandør om at jeg købte varerne med en betalingsfrist på 60 dage, og med fuld returret på vare, som jeg ikke fik solgt.
Men har omvendt også mødt mangte, som vil have pengene på kontoen inden de overhovedet pakker bestillingen :)

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)