Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste med problemer med DK Hostmaster?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg gennem flere måneder ikke kunne overdrage domæner via mit DK Hostmaster login. Har kontaktet DK Hostmaster flere gange over mail, men de fleste gange får man aldrig svar og får man endelig et svar, er det ikke noget man kan bruge til noget. Jeg køber næsten .dk domæner hver måned og selv om jeg bruger det samme mail når jeg opretter nyt domæne, så laver den et nyt DK Hosmaster login. Alle domænerne vil jeg gerne samle på mit ene bruger id jeg har brugt gennem flere år, men jeg kan ikke længere overdrage domæner. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre for det er virkelig belastende. Nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej erjegher,

det kommer som sagt an på hvor henne du køber det, jeg ved med Meebox.net der kan du "Tilføj" dit dk-hostmaster Id som gøre at du for det hele på et domæne. Men igen tror jeg det kommer an på hvor henne du køber dine hjemmesider henne?, mig bekendt så har jeg ikke set det hos de andre men det er længe siden at jeg har købt et domæne.

Jeg vil forslag dig at prøv evt at ringe til dem og spørger hvad der er af mulighed for netop at du køber så mange domæner.

Håber du kunne bruge mit svar.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

At du skriver til dem er en ting. Men prøv at ringe. Jeg havde noget lignende i sidste måned. Jeg greb telefonen og ringede til dem. De havde løst problemet under 5 min.

Du skal huske på at en mail kan indeholde fejl og misforståelser. Men en telefonopringning kan det for det meste klares med det samme.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt ud af det skyldes min konto ikke var cpr valdieret endnu, men det er ordnet nu :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)