Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmesider på abbonoment ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har udviklet en rammer af hjemmeside der udfører en unik funktion  og jeg vil gerne sælge den til andre. Jeg kan ikke sælge dem pga  at  beskytte min sourcekode. Derfor vil jeg gerne udleje hjemmesider  med domæner / webhotel. Men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal gøre det. Hvem skal eje domain osv. er det lovligt at udleje domæn ?
Er der nogen der kan hjælpe mig?
På forhånd tak, Have en god weekend...

MVH Nick

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nød til at forklare dig noget bedre, for at der er nogle der skal kunne hjælpe dig.

Husk det er kun dig selv, der ved hvad det er du vil lave.

Som udgangspunkt må man gerne leje "alt" ud. Spørgsmålet er om man kan få kunder på den måde.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan du godt. Du kan sagtens eje domænenavnet eller din kunde kan. Du kan sagtens stå som ejer af webhotellet således at din kunde ikke har adgang til kildekoden. Der er mange måder at gøre det på og det er kun et spørgsmål om markedsføring for at få det udlejet.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Niels,

Tak for din svær,

Du har skrevet at der er mange måde at gøre det. Det vil der være rigtig dejligt hvis du kan forklare lide mere om det. Hvad er den bedste løsning?

der er en der har  skrevet her på Amino.dk, som har jeg svært at forstå.

Domæneloven:

§ 12. Registranter må ikke registrere og anvende internetdomænenavne i strid med god domænenavnsskik.

Stk. 2. Registranter må ikke registrere og opretholde registreringer af internetdomænenavne alene med videresalg eller udlejning for øje.

https://www.retsinformation.dk/forms/R0710.aspx?id=29237

MVH nick

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Der er mange måder at gøre det på - men jeg ville gøre det på følgende måde: 

Finde en host der kan give dig rigtige reseller faceliteter - hvor til du kan være "webhost" udaf til - men uden server ansvaret.

Hvis du har et behov for det - kan jeg sagtens tilbyde dig det - du kan bare maile til mig jh@jannikhansen.co.uk - så skal jeg nok hjælpe dig igang, uden det koster spidsen af en jetjæger :-) 

Og så mht domænet, der lader du bare kunden være "ejer" - hvis de evt vil flytte domænet væk - så fred være med det - bare de har underskrevet en kontrakt med dig om udlejning. Og de skal bare aldrig have adgang til det "rigtige" webhotel - dog er det fint hvis de selv kan styre ting som mail etc - så du ikke skal til at lave alt for meget manuelt arbejde for dem. 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jannik,

Tak for dit svar og tilbud. Jeg har lige fundet nogle reseller  og andre løsninger, og jeg vil lige undersøge  dem. Bare give mig noget tid for jeg sende dig email.    Tak for superfedt ideen igen,

MVH  Nick

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)