Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero til webshop, betalingskort, mobilpay og kontanter?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Borre
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Fyra Vindar Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lige kikket igennem Dinero feautures, og det virker meget brugervenligt og smart. Men jeg kan ikke umiddelbart se, om Dinero også kan bogføre andet end fakturaer. Altså modtagne betalinger via kontanter, webshop, kortterminal, mobilpay? Nogen, der har erfaringer?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan bogføre alt i Dinero :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Borre
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Fyra Vindar Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, tak for svar, så ikke noget at være bange for der kan jeg forstå! Skal man så typisk indtaste hver transaktion, eller er der smartere måder? Evt link til sted hvor jeg kan læse mere?

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en privat besked, om hvordan det kan gøres smart og nemt.

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

øv hvorfor må vi andre ikke hører de gode tips?

god weekend!

 

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Borre
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Fyra Vindar Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan forstå at webfreelanceren  tilbyder en hjælp til at få det hele til at fungere som en drøm, men det jeg efterlyser er hvad jeg har af muligheder med Dinero som direkte kunde s.a.s. uden mellemhænder, så jeg står stadig på bar bund. Har en løsning som fungerer fint pt, så vil kun skifte til Dinero hvis jeg kan se gode grunde til det, derfor efterlyser jeg noget info.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor tester du ikke bare selv Dinero i gratis versionen. Selve programmet har du adgang til der. Jeg tror hver forretning kan være speciel og det bedste er at du , eller den der bogfører for dig, tester Dinero selv i gratis versionen - leger med den helt enkelt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Borre
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Fyra Vindar Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I og for sig, ja. Men med fuld blæs i forretningen er tiden en kostbar ressource, og mit konto med kostbar "legetid" vil jeg ikke bruge på bogføring! (Er det ikke dybest set det, Dinero handler om?) Jeg forventer at kunne se en specifikation af hvad produktet kan og ikke kan, en beskrivelse af hvordan det fungerer, samt gerne hvad brugere med tilsvarende behov mener. ved en første hurtig orientering kunne jeg ikke få besvaret dette, og derfor stiller jeg spørgsmålet i dette forum   Hvis jeg på basis af hvad jeg får at vide kan tro at Dinero er den rette løsning for mig, så vil det give mening at teste  som du siger, men først da.

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero har ingen API, så hvis du vælger Dinero skal du bogføre alt manuelt. Der findes derfor smartere løsninger til webshops.

F.eks. e-conomic.dk som kan integreres med mange shop-systemer, så salg automatisk bliver overført til regnskabsprogrammet etc.

En god og funktionel automatiseret løsning koster, men den kan spare dig for mange timers bogføringsarbejde.

Fra Borre
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Fyra Vindar Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Karsten, for orientering.  Indtil nu har jeg haft meget primitive systemer, hvilket jeg faktisk tror at har været det mest effektive & arbejdsbesparende, og helt gratis i øvrigt. Men det er som om forretningen i øjeblikket har en smule vokseværk. Derfor er jeg på udkik efter et system der har potentiale til "det hele" inkl. ting som kundekartotek, lønsedler, lagerstyring, you name it... Er mon e-conomics det stærkeste bud, eller er der andre og stærkere? Når vi holder os i prisniveau 2-3000 kr/år. OK hvis man senere skal betale mere for udvidelser osv, men jeg vi ikke starte op på noget der er dyrt i forhold til hvad man reelt bruger det til, jeg mener at det vigtige for mig er, at der er potentiale i det, så man ikke står med håret i postkassen om 2 år.  Og det skal naturligvis være et på alle måder sikkert system.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)