Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt møbel design

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Broby
Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Fra  GlasogAlumester Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino.dk

Jeg er en ung fyr med egen selvstændig montagevirksomhed. Vi monterer glas og aluminiumsfacader/ ovenlys m.m. i nybyggeri og renovering i alle størrelser.

Det sidste års tid har jeg gået og tænkt over hvordan jeg kunne bruge mine egenskaber og erfaring fra det jeg laver til, at skabe noget nyt og spændende.

Jeg begyndte, at tegne nogle forskellige møbeldesigns i glas og aluminium: borde, reoler, vinholdere, brændeskjuler, bar m.m. Jeg fik lavet forskellige modeller og lavet om på designet flere gange, og er begyndt at få en fornemmelse af, at jeg skal have koblet flere "hjerner" på projektet.

Hvis jeg søger på Google og diverse butikker som sælger indretning af Private hjem og kontorer, finder jeg ikke noget som ligner eller har samme udgangspunkt.

Jeg tror på at, produktet er noget nyt og ikke noget som man har set før.

Jeg har fået lavet det jeg vil kalde "standard produktet" som er selve opbygningen af fx et sofabord. En glasplade er jo bare en glasplade, og kun fantasien sætter grænser for hvordan den skal udformes.

Selve "Fod" opbygningen er designet så alle svejsninger er usynlige og på den måde ser det ud som om, at det er lavet ud i et stykke. Det er meget elegant og simpelt i sin form. Det er i materialer som giver stor stabilitet og funktionalitet. Jeg har flere ekstra detalje løsninger som jeg kan vise frem. 

Produktet kan i mine øjne udvikles mere. Jeg har nogle ideer som indebærer elektronik, lys og legeringer.

Produktionsmæssigt ser jeg det som en specialproduktion og en vare man køber på bestilling efter eget ønske, men man vil sagtens kunne lave standard modeller som kan produceres til butikskæder og specialforretninger.

Det som det så bunder i er, at jeg søger personer som:

- Har god smag for møbeldesigns og kan se et potentiale i mine designs.

- Har kontakter til, at sælge indretning

- Kan komme med forbedringsforslag til produkterne

 

Jeg søger ikke en investor, men en ekstern person som måske vil starte et samarbejde hvis det kom så vidt.

Håber at finde hjælpen til mit nye iværksætterprojekt herinde :)

 

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, du er meget velkommen til at sende mig en mail på lmandix@live.dk for at høre mere om mig :-) Lyder som et spændende projekt!

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra Broby
Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Fra  GlasogAlumester Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

 

Der er sendt en mail til dig:)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)