Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, alibaba alieexpress ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skal til at starte webshop op, jeg har i de fleste ting på plads.

men varene har jeg ikk rigtig fundet ud af hvor jeg skal hente fra, 

vil gerne sælge sommer tøj til både mænd og kvinder, kender i nogen gode steder i udlandet evt. ?

mvh. Gabriel

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

du nævner jo selv et par - men jo også steder med masser af kopivarer du skal passe på, og steder hvor mange kan handle og handler - og et område som du vil kunne ha utroligt man konkurrenter på + lageromkostninger (du kan ikke dropshippe fra asien) - retur risiko osv

Du skal derfor virkeligt finde områder at adskille dig på - Du er givet allerede importregistret m.m. læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/11/import-til-videresalg-fra-kina-uden-for.html 

god vind med det 

John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg er i Kina, handler jeg fra jd.com og taobao.com, som er de sidder, kineserne selv bruger (ikke Alibaba, som alle går og tror, dog er Taobao eget af Alibaba). Man skal dog kunne kinesisk, men så skulle der også være god mulighed for at få kontakt til personer, der kan give mængderabat. Måske er det netop en fordel, at siderne kun er på kinesisk og konkurrenterne derfor har svært ved at få de gode aftaler hjem? Jeg aner det ikke, men nu kender du i hvert fald også til dem.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)