Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikringsselskab godkender ikke tyveri

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Har været så uheldig at en tyv mente min bærbar var værdifuld.

Det er sket på min rejse til USA.

Desværre vil forsikringsselskabet ikke udbetale erstatning til mig. Der kan sikkert være en masse grunde til det, men synes ærligt ikke deres grund er god nok.

Har ovenikøbet købt en udvidet til private ejendele.

Afvisningen begrunder de i, at pc'en ikke har været opbevaret under effektivt opsyn - da jeg ikke har brugt den i 2 dage (står i politirapporten).

Måske er jeg bare sur og trist - men hvad Søren gør man? Det også lige vildt nok at få en advokat ind over, men synes godt nok det er surt.

De bedste hilsner
Rasmus

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan klage til forsikringsankenævnet.

På deres hjemmeside finder du også et link til en online klageformular, hvis du fortsat mener at du er uenig i forsikringsselskabets afgørelse.

Det koster et gebyr på 200 kr. at klage.

Mvh Michael

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

det er standard fra forsikrings selskaberne det her... de prøver først at se om de kan slippe og for mange mennesker stopper den der....

ring ind og skab dig åndsvag først som sidst... så plejer de at rette ind og give dig det du har krav på!

havde indbrud for nogen år siden og der prøvede de også at snige sig udenom på alle mulige måder... indtil jeg gik i mit "psykopat idiot hjernedød" mode... så skete der noget... desværre tit der man skal hen for at få hvad man har krav på.

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Tusind tak for dit brugbare svar!

Vidste slet ikke det eksisterede. Det er 3 gang jeg får stjålet eller har indbrud uden et forsikringsselskab vil dække. Så er godt nok ved at miste tiltroen til en forsikring :).

Tillægsspørgsmål:
Jeg har fundet min. 1 afgørelse fra samme selskab. Skal jeg skrive jeg sender den til ankelse eller bare sende den uden at fortælle dem det?

De bedste hilsner
Rasmus

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Skriv en mail til dem. Fortæl at du ikke er tilfreds med at de ikke dækker, tyveriet, og at du vil klage over det. Lad dem gerne vide at du godt ved hvordan man klager og evt. hvorfor du mener at have en god sag. Bare en kort mail, - ikke en ny anmeldelse ;-)

Har du ikke hørt fra dem inden 2 arbejdsdage, så klager du.

Mvh Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)