Hej Amino |
Jeg har ansatte og jeg betaler
timeløn, feriepenge, søgnehelligdag penge, som betaler en række fri- og helligdage, pension, arbejdstøj, forsikring, frokostordning, telefon, Ipad, kurser og uddannelse, sygepenge ved barn syg og egen sygdom, barselfond, uddannelse fond, atp, betalt frokost - de får timeløn for at holde frokost.
Dertil kommer at jeg må betale nogle medarbejder - fordi jeg har medarbejder. Som du selv er inde på, Bogholder, Revisor, Arbejdsleder, kontorpersonale.
Der skal afholdes Medarbejderudviklingssamtaler, lønforhandlinger, psykisk arbejdsmiljø rapport. Samtaler med arbejdstilsynet, forhandlinger med fagforening.
Det er lige hvad jeg kan komme i tanke om.
For øvrigt - kunne du ikke tænke at arbejde for mig, jeg tror jeg vil blive godt tilfreds. :-)
For god ordens skyld, virksomheden får momsen retur.