Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal forhandlere tjene på mit produkt (design) ??

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Måske du også skulle se på hvordan du kan reducerer prisen på materialer og selve fremstillingsprocessen.  Der vil med sikkerhed være at spare nogle penge at spare. 

Tilmeldt 15. Apr 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn, 

Ja, det har du helt ret i. Udfordringen ligger i at produktet skal produceres i Danmark, hvilket gør den dyrere. Fordelen er at producenten også har en afdeling i Ukraine som reducerer ca. 30-40 % af produktions udgifterne, hvilket også er en alternativ jeg nok bliver nødt til at vælge pga. den høje forhandleavance. Jeg vil have det bedst med at produktet skulle produceres i Danmark, men det bliver svære og svære eftersom at lønninger er så høje :) 

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til emballage er der en masse udbydere af standard emballage. har har vi fundet nogle æsker som nogenlunde passer til vores produkter. Der er masser af online forhandlere og mange har en masse flotte og holdbare standard kasser, som koster en brøkdel af hvad en special produktion vil gøre. Vi har købt meget via jakodan, da deres produkter passede bedst til vores varer - de er rigtig flinke og sender gerne en vareprøve hvis du ønsker det.

i forhold til kunderne er det lidt tricky. Vi troede også at vi skulle sælge til alle interiør og livsstil butikker og derudover også til de større kæder som Inspiration, Bahne etc., men mange livsstil butikker, som fokusere på så ukendte designere ønsker ikke at forhandle de samme produkter som du finder hos kæderne. Mange af disse butikker forventer ligeledes at være den eneste kunde i den by de nu bor i, da de gerne vil skille sig ud. i forhold til kæderne, er min erfaring ligeledes at det er ekstremt svært at komme ind hos disse, med mindre du har et meget unikt og populært produkt. Hvis du er heldig at komme ind, skal du udover mark uppen på x2,5 også være klar til at skulle bidrage med kædebidrag samt andre fælles udgifter. Du kan være heldig og slippe for det i starten, men det kommer.

Mit råd vil derfor være at henvende dig til de små uafhængige butikker og derefter udvikle dig derfra.

Du kan give mig et kald på 40491804 efter kl 15, hvis du ønsker mere info:)

Held og lykke med det - lige meget hvad får du brug for det:)

Fra Købenahvn Ø
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du, mit nummer er 28355355 på at skriv en besked til mig :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg er faldet over denne tråd og er blevet lidt nysgerrig for hvordan det gik med salget til detailbutikkerne :-) Fremgangsmåde, produktionsomkostninger, pris osv :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)