Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tema til WP

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Har fundet et tema (på http://themeforest.net) jeg synes godt om ... men hvordan skal jeg forstå dette: 

Use, by you or one client, in a single end product which end users are not charged for. The total price includes the item price and a buyer fe

Jeg forstå det som, jeg IKKE kan bruge det til at opkræve penge/betaling for ydelser på min hjemmeside hvis jeg bruger deres tema? 

Det koster 43 dollar MEN ... jeg kan vælge en extended license til 2150 - og der står så:

Use, by you or one client, in a single end product which end users can be charged for. The total price includes the item price and a buyer fee.

Jeg er lidt i tvivl om forskellen? Har været inde og læse her også : -> 

http://themeforest.net/licenses/standard?license=extended men det gav ikke mere mening (i min verden) :) 

-Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, jeg følger lige med. Har også haft undret mig over dette...

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår det som om, at man med den Regular, må bruge temaet til sig selv og ikke sælge det videre for at tjene penge på selve temaet.

Extended forstår jeg som om at man må ændre i, og så sælge det videre til alle dem man vil, for at tjene penge på det.

Men hvis du skal bruge det til din egen webshop, og ikke har planer om at sælge temaet videre, så tror jeg Regular er nok - som jeg forstår det.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det giver mening. Hvad så hvis man som webudvikler der har en kunde som vil have et tema? Han køber det og du sætter det op for kunden? Det vel ok så

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, med regular virker det som om at man kan gøre det een gang. Og når man gør det, så bliver rettighederne overført til den person som du sælger temaet til.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at kende detaljerne, så kan det jo nemt sættes sammen, så kunden er køber af temaet og du piller i et tema de allerede ejer. Du kan købe temaet på vegne af kunden. På den måde er du sikker på ikke at blive klandret for at videresælge temaet. 

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser det også som at det er det "design" man køber man ikke må sælge videre ... :) 

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jimler:

Use, by you or one client, 

Direkte oversat må du anvende det eller anvende det for en af dine klienter. I mine øjne er den bisætning især møntet på webbureauer, der kan købe temaet, og så inkorporere det i en løsning til præcis én af deres kunder.

Og så tolker jeg "end user" != "client". Laver du til gengæld et modificeret tema for dig selv, og sælger dette videre til klienter, ja så er det en extended license, som du skal have fat i. Men du må altså godt lave produktet for klienten direkte.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)