Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min efter efter diverse skatter

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tolga:

Hvad mangler du?

Når du handler i netto får du også bare 

Vare - antal - styk pris - Total pris

Ydelse - prisen på ydelsen - total pris

Det du får i Netto er en kasse bon og ikke en faktura. Og det du får i Netto er et produkt som du helt sikkert ikke skal betale skat af.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du svarede ikke på mit spørgsmål? hvad mangler du?

Jeg er ikke så dum at skrive

Service - 1900.- 

total 1900.-

Jeg ved hvordan en faktura ser ud, og hvor er det du kører tråden hen? spørgsmål i første post til de ting du nævner? giver ikke meget mening. Ku du svare på mit spørgsmål i starten? sikkert, men du gjorde det ikke. Jeg takker birte og john for deres simple svar på mit egentlige spørgsmål.

Hvis du tænker på modtager og bankinformationer mangler, så nej slap af. jeg stikker dem ikke en lap med beløbet og "service" skrevet på og regner med det ok som en faktura.

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tolga:
Du svarede ikke på mit spørgsmål? hvad mangler du?

Jeg mangler en forklaring på hvad de 1900kr dækker over ?. Har du sitet i 10 minutter og rodet på nettet med en hjemme side for 1900kr ?. Eller har du kørt fra grænsen og til København for 1850kr for så at arbejde i 10 minutter for de sidste 50kr ?. Ja der mangler ganske enkelt en forklaring på hvad de 1900kr dækker over. Og hvis du ikke finder en ordentlig måde at udfylde dine fakturaer for fremtiden, er det nok begrænset hvor mange du kommer til at lave.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, søde ven. de 1900.- og den "service" er et EKSEMPEL!

ved du hvad det vil sige?

Mit spørgsmål var hvis jeg skal tjene 1000kr i lommen hvad skal regningen så være på?

Jeg har ikke sagt til dig at det koster 1000 kr. men jeg kan selv regne prisen ud da der blev svaret på mit spørgsmål af john og birte. 

Det kunne være hvad som helst.

Der kunne stå: Design af visitkort - 200.- 

eller gå tur med hunden - 190.- 

5 styk sexy lyserøde håndjern - 900 .-

Ved du nu hvad du har købt?

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tolga:

Det kunne være hvad som helst.

Der kunne stå: Design af visitkort - 200.- 

eller gå tur med hunden - 190.- 

5 styk sexy lyserøde håndjern - 900 .-

Vi prøver lige igen. Nej det kan ikke være hvad som helst. Design af visitkort = ja regnestykket passer her da det er timeløn og du skal betale skat af hele beløbet.

5 stk sexy lyserøde håndjern = her stemmer regnestykket ikke, da du kun skal betale skat af overskuddet ved videresalg af håndjernene. Håber du forstod det den her gang. Det er derfor det er vigtig hvad der står på fakturaen. Er det et produkt eller er det timeløn eller er det kørsel eller er det noget helt 3.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

bwah, jeg har ikke produkter hvor jeg har udgifter så det ligemeget alligevel.

og selv hvis jeg havde, hvad så hvis jeg har regnet med udgifterne i min pris? 

Den her tråd er ligegyldig alligevel. Jeg forstår godt hvad det er du mener, du vil bare ikke forstå hvad jeg mener. 

Jeg har fået de svar jeg skulle have, tak for hjælpen, Os dig Michael, tak for hjælpen og tiden :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må da også indrømme at jeg lige som Tolga er interesseret i hvad mit eget overskud er efter skat og moms.

Jeg har lavet en lille formel i excel, hvor jeg indtaster indkøbspris og salgspris, hvor jeg så får en cirka pris for mit eget overskud. Der justere jeg så lidt på tallene, til jeg syntes at salgspris og mit eget overskud er rimeligt.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Jeg må da også indrømme at jeg lige som Tolga er interesseret i hvad mit eget overskud er efter skat og moms.

Jeg har lavet en lille formel i excel, hvor jeg indtaster indkøbspris og salgspris, hvor jeg så får en cirka pris for mit eget overskud. Der justere jeg så lidt på tallene, til jeg syntes at salgspris og mit eget overskud er rimeligt.

- Kim -

Ja ikk? Det da rart at vide hvad man har tjent ca :)

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)