Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på webshop

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva så ?

Tilmeldt 10. Apr 15
Indlæg ialt: 26
Fra  Dintrendshop Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Kristoffer Hjerrild. 

Både måden man lægger den i kurven på og måden hvorpå "læg i kurv" står. Den kunne godt være lidt mere fremhævet

/OliverBronze

Fra Bredsten
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Honeygold Fashion ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. 

Flere skriver noget omkring dansk/engelsk. Jeg henvender mig både til danske og internationale. Jeg kan godt se forvirringen, derfor rykker jeg den over på .com. 

I forhold til Kurven, er jeg enig og det er noget jeg vil kigge på.

mvh Julie

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Julie Lundgaard:

Tak for jeres svar. 

Flere skriver noget omkring dansk/engelsk. Jeg henvender mig både til danske og internationale. Jeg kan godt se forvirringen, derfor rykker jeg den over på .com. 

I forhold til Kurven, er jeg enig og det er noget jeg vil kigge på.

mvh Julie

Hej

Hvis du henvender dig til dansker maa du faa din side paa dansk ogsaa. Du vil ikke blive fundet paa danske sogninger i google etc naar din side kun er paa engelsk.

Fra Bredsten
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Honeygold Fashion ApS Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det havde jeg ikke tænkt på. Men det har du da ret i.

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Tillykke med lanceringen af jeres webshop. Der er mange ting, somcI gør rigtig godt på hjemmesiden. Siden er generelt flot og simpel og I har taget nogle rigtig pæne produktbilleder. Det kan I være stolte af. Der er også nogle ting, som I gør mindre godt. Overvej følgende:


** Ret stavefejl:

http://www.honeygold.dk/sider/about-honeygold/
Themselves er i et ord
Clothes needs -> clothes need (clothes er altid plural)

http://www.honeygold.dk/varekurv/
There is no items in your shopping bag
items er plural, så is skal være are

Der er mange af jeres engelske sætninger, som lyder for meget til at være skrevet af en, der ikke taler flydende engelsk. Få en der er rigtig god til engelsk til at kigge det igennem (en med engelsk som modersmål vil være at foretrække).

** I bør ændre jeres URL struktur. Lige nu er det en kombination af dansk og engelsk (fx. http://www.honeygold.dk/varegrupper/produkter/cat-t-shirt-41.html og http://www.honeygold.dk/sider/contact/ - det fungerer ikke).

** Overvej ved salg til andre lande at købe domæner med tilsvarende top-level. honeygold.com er godt nok taget (øv), men der er mange europæiske ledige. Domæner koster ikke så meget at registrere, men kan være dyre at købe fra andre.

** Fjern Denus Webshop link nede i højre hjørne

** Hvorfor er der kun mål for en enkelt størrelse ved alle produkterne? Overvej at indsætte måleskema, medmindre I regner med, at alle jeres kunder bestiller small. Det kan også nedbringe evt. returneringer.

** Overvej at have nyhedsbrev. Hvis I allerede har det, gør det mere synligt.

** Jeg kan ikke finde nogen Google Analytics kode på jeres hjemmeside. Hvis I ikke bruger Google Analytics allerede, så er det et godt tidspunkt at begynde på. Det hjælper med at give et overblik over hjemmesiden og sørge for, at I ikke fægter i blinde. Det samme gælder Google Webmaster Tools.

** I har meget lidt tekst på jeres sider. Overvej at ændre noget af teksten i billederne på forsiden til tekst, så det kan indekseres af søgemaskinerne.

** Produktsiden er for rodet. Jeg synes, at hverken navnet på produktet eller pris fremgår tydeligt. Det er et problem, hvis jeg lægger mere til den halve roman om størrelse small i stedet for det mest essentielle.

** Overvej om I behøver alle de links i hovedmenuen. Hovedmenuen på en side er vigtig, fordi den hjælper besøgende med at navigere igennem siden. Jo flere ting I tilføjer til menuen, desto sværere bliver det at finde de ting, som er vigtige. I sælger t-shirts med tryk. Jeres klart vigtigste punkt er shop. Ting som handelsbetingelser kan godt tillades at puttes i footeren (det skal kunne findes, men behøves ikke at smides i hovedet på besøgende). Det samme gælder Om Honeygold, som evt. også kan grupperes under kontakt.


Og så stemmer jeg mig i koret mht. at det enten skal være dansk eller engelsk (I kan overveje at have flag i hjørnet, hvor man kan vælge sprog). I skal også gentænke produktsider og checkout. Hvis kunden har tænkt sig at købe noget fra jer, skal det være så let som muligt!


Jeg håber, at det giver noget stof til eftertanke. Held og lykke med projektet :)

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie.

Hvilken betalingsløsning bruger du til din shop?

Og har du fået solgt noget endnu? :-)

mvh. Erik

Fra Bredsten
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Honeygold Fashion ApS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Det er nogle gode og brugbare pointer og jeg vil helt sikkert rette til. 

Fra Bredsten
Tilmeldt 27. May 14
Indlæg ialt: 22
Fra  Honeygold Fashion ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Eriksam: Vi bruger Quickpay. Og ja, vi har fået solgt noget, bl.a. til Irland og Australien :)

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Super :)

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)