Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import,regnskab,regler,start,slut

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

i påskeferien satte jeg kurs mod tyskland, for at finde inspiration til Iværksætteri.

Jeg støtte på et produkt i tyskland. jeg ved at produktet er en stor succes i tyskland og i resten af europa, så hvorfor ikke lade det blive en succes i danmark. jeg vil prøve at se om jeg kunne lave en aftale med de danske tankstationer og supermarkeder om at få produktet herop.  

jeg ville høre om nogle herinde kan give mig nogle gode råd og evt. hvordan jeg kommer i kontakt med dem jeg skal sælge produktet til. ved ikke helt hvor jeg skal starte fra nemlig. kan desværre ikke komme så meget ind på produktet. 

mange tak til dem som læser dette 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det ikke fremgår af dit inlæg om du har en aftale på plads om forhandling af produktet må det i hvert fald på plads.

Dernæst må du ud at "sælge" produktet overfor dem du gerne vil have til at videresælge produktet. Tag evt fat i din lokale købmand og tankstation for at høre hvordan du får produktet ind på deres hylder. Lav en præsentation af produktet overfor dem, måske kan de være behjælpelige med at "sælge" produktet overfor en central indkøber i deres virksomhed.

Du skal have en strategi for hvordan du får kendskabet til din vare udbredt. Det at din vare står på hylden i et supermarked eller på en tankstation er ikke ensbetydende med at der sker et salg, og sælger den ikke så risikerer du at tabe hyldepladsen igen.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)