Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super ide (ny dansk hjemmeside)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en ide om et meget brugelig hjemmeside som er ikke helt unikt men er nok den første af den slags i Danmark. Jeg har tænkt på det i flere år og har også købt domain med det navn som den skal hedde og har den stadig stående tomt og har ikke gjort noget på den da jeg har kun en bekendt som kan finde ud af alt det med at lave hjemmesider men som er ikke så meget interesseret i at bruge tid på det da han er selv optaget med udd. og familien. Derfor skriver jeg her på Amino fordi jeg tror på at der er mange her som er villige til at måske være partner i udvikling af dette ide til virkeligheden og som sikkert også har professionelt viden i IT området og har styr på at lave hjemmesider osv. 

Jeg vil gerne høre om der er måske nogle som er interesseret? Men jeg vil selvfølgelig ikke fortælle det hele her i indlægget da jeg vil helst ikke have at min ide bliver overtaget :) Derfor vil jeg også høre om sikkerhed i sådan noget situation. Hvordan kan jeg sikre mig at det information som jeg dele med nogen bliver kun mellem mig og den potentielle partner? Og at han/hun ikke stjæler det fra mig eller noget i den stil?

Mvh. Said-Emin S.

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke tiden ... og så er du bange for nogen vil stjæle din ide? 

Hvis din ide er god - så havde du sikkert også fundet tiden?! Det er "altid" de samme "undskyldninger" - har ikke tiden - ved ikke hvordan etc. 

Gør det ... ellers er din ide ikke god (jo jo - det er den sikkert - men jo ikke hvis den aldrig bliver søsat) ;-) 

så mit input er - JUST DO IT!

-Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Tilmeldt 25. May 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

"Har ikke tiden" det var om min ven som jeg ville have med til at udvikle dette ide :) Men jeg har meget tid til det, men som du siger jeg havde sikkert gode undskyldninger for at ikke starte på at gøre noget :) Ja, skal bare igang med det. 

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er "bare" at gøre det ... man kan have verden BEDST idé ... men det bliver jo ikke til noget, hvis man "hele tiden" siger, man ikke har tiden eller ved hvordan? :) 

Det er FEDT du prøver ... og en succes er OGSÅ at fejle ... når bare du ikke laver samme fejl TO gange :-D

-Jimmy 

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)