Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg afviser mine kunder når de gerne vil betale!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino, vi har brug for jeres hjælp!

www.wristbuddy.dk har vi store udfordringer med vores konvertering for tiden. Efter lange splittests fra vores online annonceringskanaler og analyse af data herfra og fra Analytics, kan vi konstatere, at vi har rigtig let ved at få folk til at lægge et produkt i kurven, men herefter falder de fra i checkout-flowet.

Vores checkout er pt. bygget op som en 3-step-proces. Når du er på kurven, skal du trykke videre til første checkout side, hvor du udfylder dine informationer. Herefter trykker du videre til accept af betingelser og går til betalingsvinduet (ePay). 

Det kunne være fedt at høre fra nogen, som har siddet med samme udfordring, og som har erfaringer med et fler-steps checkout-flow kontra en one-page-checkout løsning.

Tjek gerne processen ud, og giv os nogle tæsk!

Jeg håber, at der er guldkorn (som der plejer) at hente herinde, og glæder mig til at høre jeres tanker, erfaringer og forslag :)

Ellers må I alle have en fantastisk mandag! 

Vh
Mads Paaskesen
Wristbuddy.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

umiddelbart ser jeg ikke noget problem i dit setup, tror mere det et spørgsmål om at folk måske ikke er stensikre på og købe det alligevel men måske bare er nysgerrig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg tog mig lige tid til at gå købsprocessen igennem, og umiddelbart, af et tre-trins-betalingsstep, er der ikke nogen ko på isen i forhold til det visuelle og informative.

Dog slår det mig, at I ikke tager imod Dankort, hvilket kan være grunden til at folk falder fra. Dette, da I kun skilter med betalingsmetoder i bunden - det bliver således først klart for kunden, at I ikke tager imod Dankort, når de når hertil.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det vil altid være bedre med one page checkout. Og hvis det er en Prestashop du har er det jo til at få lavet for en overkommelig pris.

Tror du lige skal have testet det her =

Hej med dig! Du skriver bare hvis du skal bruge hjælp :-)
Det er nok fint for unge mennesker. Men jeg vil skyde på at dine kunder er lidt ældre og muligvis vil foretrække at der stod noget andet.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har følgende kommentarer:

I kurven er din betalingsknap for annonym. Det som springer i fokus er din 'brug kupon' knap.

Generelt synes jeg at dine knapper er svære at læse da det er hvid tekst på lys grøn baggrund. Måske du skal arbejde med det visuelle.

Under indtastning af kundeoplysninger der bør du komprimere de felter man skal indtaste på. Det virker stort og næste uoverskueligt hvilket jeg tænker kan laves lidt mere elegant. Igen kan man næsten ikke læse din knap 'fortsæt'.

Under betaling så fylder kurven det meste af min skærm og valg af kort samt 'bestil'knappen (som nu har skiftet farve og tydeligt kan læses) skal jeg scrolle ned i bunden for at finde. Egentlig er denne side overflødig da jeg ikek kan vælge til eller fra. Overvej hvorvidt den er relevant for dig eller om den kan spares væk.

Dette blot mine observationer.

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina!
Tak - vi synes også selv det er rimelig overskueligt, hvorfor vi har valgt at beholde 3-step-flowet.
Det er helt bevidst, at vi ikke tager det almindelige Dankort. Nemlig at der i vores målgruppe kun er 1,8 % som bruger dette kort. Vi ser det meget sjældent, og når vi gør, har de som regel også et MasterCard. Jeg tror derfor ikke, at det er der den ligger. Men jeg tager den alligevel med på listen!

Tusind tak for din tid og feedback! :)

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pilde, og tak for feedback!
Du har åbnet vores øjne for det visuelle, og jeg kan sagtens følge dig. Her skal vi teste nogle ting! 
Skarpt tænkt, at vi kan komprimere felterne som skal udfyldes, og også at vi kan rykke "bestil" knappen på sidste trin op øverst på siden. Hvis altså den ikke skal fjernes helt. Det eneste man gør der er egentlig at acceptere handelsbetingelserne, hvilket man i princippet også kan gøre på forrige side.

Tusind tak, og god aften! :)

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke andre der kunne have noget at tilføje? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads


Super lækker side - lige som jeg synes det skal være.

Jeg er ikke sikker på det var det som ovenstående også påpegede men under trin 2 føles det lidt som om jeg bliver smidt tilbage til kurven hvilket gav mig en lidt opgivende følelse af at jeg ikke måtte betale.

Mon ikke man kan presse trin 2 så meget sammen at det er muligt at se "Bestil"-knappen uden at skulle scrolle - det tror jeg ville hjælpe en hel del!

Håber det kunne bruges :-)

God aften

Mvh Lasse Ravn

www.TheLastTouch.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)