Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et fragtfirma i Danmark der leverer til døren, om aftenen?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere medarbejder hos UPS kan jeg bekræfte at der ikke sker noget som Helst med varene på transportbåndet da alle ukurrante pakker flyttes rundt med varme hænder, der hvor skaderne sker er i transport mellem terminal og modtager, da pakkerne kan blive kastet rundt under kørsel. Derfor har (Sikkert flere firmaer) ups også en regel som kræver at pakkerne kan klare et fald fra 75cm og det er afsenders ansvar og pakke dem forsvarligt.

Ellers er dit alterbativ jo direkte kurerservice (dyrt ja) men så er der heller ikke andre end dine varer i bilen :-)

Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  jambul.dk Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til jeg har valgt en fragtløsning uden transportbånd, er at jeg sælger drikkevarer i glasflasker. Ligemeget hvor godt jeg pakker mine flasker, (der er i mange forskellige former og størrelser) kan der ske fejl og en eller flere flasker kan gå i stykker, hvis dette sker på et transportbånd, vil jeg kunne skade andet gods, og det kan blive en dyr fornøjelse. 

Jeg er nu ganske tilfreds med mit nuværende fragtfirma, hvor ingen skader endnu er sket, andet en småfejl med ombytning af dag- og aftenlevering, derfor spurgte jeg til et alternativ. :-)

Tilmeldt 14. Jan 15
Indlæg ialt: 29
Fra  jambul.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til jeg har valgt en fragtløsning uden transportbånd, er at jeg sælger drikkevarer i glasflasker. Ligemeget hvor godt jeg pakker mine flasker, (der er i mange forskellige former og størrelser) kan der ske fejl og en eller flere flasker kan gå i stykker, hvis dette sker på et transportbånd, vil jeg kunne skade andet gods, og det kan blive en dyr fornøjelse. 

Jeg er nu ganske tilfreds med mit nuværende fragtfirma, hvor ingen skader endnu er sket, andet en småfejl med ombytning af dag- og aftenlevering, derfor spurgte jeg til et alternativ. :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)